May 19, 2003
StarCraft wrote: [quote=Vamp][quote=StarCraft][quote=Vamp][quote=StarCraft]Det första du ska göra är att logga ut ur NH, stänga ner IE och stänga av datorn. När du har gjort det beger du dig till en plats som har ett bord och bra belysning. NU KAN DU BÖRJA TÄNKA PÅ VAD DU SKA SKRIVA OM!
Man arbetar och tänker inte bra framför datorn om man ska göra läxor samtidigt. Ifall du inte har en simultanförmåga som är 90% bulletproof!
Så what tha' fuck are you doin' here, get lost! 😀
Va? Finns det bord? Kan man skriva utan tangentbord? :cy:
Jag brukar sitt på NH medans jag göra läxor. Tabbar mellan Word och NH forumet.. funkar bra det ;). Nu ska jag sova, trött somfan och mår allmänt dåligt . Tack för alla tips!
Mitt tips var bäst 😉
Hehe, annorlunda iaf .
Vet, JAG är himla annorlunda 😉
Ja, det är vi alla. Hur skulle det så ut om alla var likadana? :eye:
March 20, 2003
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=84078
Läs och lär.
October 16, 2003
Vamp wrote: [quote=StarCraft][quote=Vamp][quote=StarCraft][quote=Vamp][quote=StarCraft]Det första du ska göra är att logga ut ur NH, stänga ner IE och stänga av datorn. När du har gjort det beger du dig till en plats som har ett bord och bra belysning. NU KAN DU BÖRJA TÄNKA PÅ VAD DU SKA SKRIVA OM!
Man arbetar och tänker inte bra framför datorn om man ska göra läxor samtidigt. Ifall du inte har en simultanförmåga som är 90% bulletproof!
Jag brukar sitt på NH medans jag göra läxor. Tabbar mellan Word och NH forumet.. funkar bra det ;). Nu ska jag sova, trött somfan och mår allmänt dåligt . Tack för alla tips!
Mitt tips var bäst 😉
Hehe, annorlunda iaf .
bara för att du skriver himla i din svenska-uppsats
February 1, 2004
Bogus^ wrote: [quote=Vamp][quote=StarCraft][quote=Vamp][quote=StarCraft][quote=Vamp][quote=StarCraft]Det första du ska göra är att logga ut ur NH, stänga ner IE och stänga av datorn. När du har gjort det beger du dig till en plats som har ett bord och bra belysning. NU KAN DU BÖRJA TÄNKA PÅ VAD DU SKA SKRIVA OM!
Mitt tips var bäst 😉
Hehe, annorlunda iaf .
bara för att du skriver himla i din svenska-uppsats
Ska du säga...du gjorde ju ingen 👿
March 20, 2003
Pim_ wrote: https://www.nordichardware.se/.....hp?t=84078
Läs och lär.
2 Guest(s)