May 19, 2003
har nu gjort en liten sida där jag lite snabt har skrivit om missbruked av förkortningen "lol." Dom jag syftar mest på, som ni säkert kan lista ut, är CS spelare. Vet att det kanske inte e så många här på NH (ska posta detta på cs forum med.) men tänkte att ni kanske ville kolla iaf. =)
Adress:
May 19, 2003
hehe... ser att det vart blandade reaktioner... gjorde sidan på.. ja.. 10min... men ville ju bara säga vad jag tycker.. blir irreterad på alla cs spelare som säger "lol" så fort dom dör. Säger lol så fort nån går ur t bas 😉
Har postat den på cs.nu... ska läsa där snart..
La upp den så jag slipperskriva allt till någon, så då e det enklare att bara ge dem en adress...
Scoredevil, probelm? Jag tycker ju det! Tycker inte ni det? vad fan ska man andvända lol om man FAN inte menar det! och exemplet om att vissa säger lol irl!!! min kompis gör det... men han slutar snart.. har påminnt han då och då =)
October 27, 2001
Vad jag inte förstår är varför det är MER störande om någon som spelar ett visst spel (CS) säger "lol", än när folk som spelar andra spel (Q3 m.fl.) gör det.
För ett tag sen sa fjortisar LOL för att alla andra gjorde det, det var alltså s.k. "inne".
Nu är det mycket häftigare att klaga på användandet av LOL.
Jag irriterar mig på båda. 😛
2 Guest(s)