June 3, 2001
Okej...
Jag var ute och stompa lite efter att ha vart och spelat X-box på en 200" projectorbild. 😎 😀
Byter om till stompkläder och inser att jag och polaren ser väldigt lika ut.
Typiskt... 😕
Iallafall.. drar vid halv 12 sådär.
Drar dit och möts av halvbra musik och hoppas att det inte kommer bli lika dåligt som förra gången.
Efter ca en halvtimme kommer en yngre snubbe in och ställer sig i båset.
Å vem är det jag ser... Linus aka Lurifax (om jag inte har fatta helt fel).
Å killen drar igång nått så fetebra musik så jag får gåshud. :D/ :pray:
Linus är gud...
Står där och skakar asset en stund.
Rätt som det är så känner jag att det är någon som står väldigt nära.
En bratezjävel!
Tänker ånej stick va!
Efter x-antal minuter står fanskapet kvar.
Då blir jag sne och flyttar mig lite bakåt (han står mitt framför mig).
Tror ni inte att den fa-an följer efter! 😮
Å så håller det på i ca en halvtimme.(Anledningen till att det blev så länge var att jag stog mittframför AC:n, det var rätt svalt där.)
Jag var färdig att klappa till honom.
Till sist stirra jag på honom och såg sur ut och gick en bit bort.
Till råga på allt så kommer ställets snyggaste röv(läs tjej) fram till mig och undrar om jag och polaren har bestämmt att ha likadana kläder eller om det bara hade råkat blie sammalika.
Då blev jag lite låg.
Sen fick halva Uppsala strömavbrott kvart i 3..
Hur var eran fredagkväll?
July 23, 2002
Gueno wrote:
Till råga på allt så kommer ställets snyggaste röv(läs tjej) fram till mig och undrar om jag och polaren har bestämmt att ha likadana kläder eller om det bara hade råkat blie sammalika.
Då blev jag lite låg.
Det var inte så att denna kvinna försökte få lite kontakt med dig. Det låter nästan så, men vad vet jag hon var kanske bara dryg.
Min fredagskväll var trött. Det är jobbigt att jobba. :gasp: Jag gick dock en lång prommenad och fick ont i foten.
February 12, 2003
Jag slocknade strax efter nio, min sommar har varit helt fucked...:)
Kommer inte ens ihåg nånting, förutom att jag lagade tortellini. 😛
Men Gueno: varför inte ha vanliga kläder på dig nån gång när du skuttar runt som en crack-*väldigt-politiskt-inkorrekt-ord*?
Try it, once, for me? 😛
February 12, 2003
Gueno wrote: [quote=Mean Machine] Men Gueno: varför inte ha vanliga kläder på dig nån gång när du skuttar runt som en crack-*väldigt-politiskt-inkorrekt-ord*?
Jag har ju det. 😛
Är man där bör man ha spacetrible annars är man en utstötting.
Okok, nu tänkte jag mest på att jag själv inte tänder speciellt på tjejer i strålningsdräkter. :bgrin:
February 12, 2003
Delph1 wrote: [quote=Gueno][quote=Mean Machine]Okok, nu tänkte jag mest på att jag själv inte tänder speciellt på tjejer i strålningsdräkter. :bgrin:
Då har du verkligen missat något. :bgrin:
[Image Can Not Be Found]
Skulle det va nåt? 😕
//Andreas
Jag tänkte mest på såna där blanka, silvriga sovjet-style grejer, annars är det ju inget. 😉
July 11, 2002
Kvällen började med att jag stack över till en polare, därifrån så cyklade vi iväg i vackra kvällsvädret till en polarens polare förfest.. Ganska rökigt o mycket bira. blev dock 1-2 öl.
Sen så blev en runda på Sun city (en krog) då Timbuktu spelade Live där!
i källarn som spelningen varade. Var kanske hur lökigt som helst, så man stod och diggade lite utanför tillsammans med ett par småsöta tjejer som hade antagligen kommit in med fejkat legg... En av dom gav mig blicken under en lång tid, men jag avböjde ganska iskallt pga av hon var lite väl för "mullig".
Denna kväll var jag ute o söp med polarna och diggade till schysst musik.
Strul och brudar blir det en annan gång 😛
1 Guest(s)