March 16, 2005
Fyllde år i går så började kvällen hemma i övik och satt hemma med några polare och drack lite pilsner ,sedan kom nått ljushuvud på att vi skulle ner till gatufesten i sundsvall och så sant som sagt så bar det iväg. kom fram vid 23.30 festade vidare där hitta värsta pinglan sen fick jag reda på åldern och då vart det lite mindre bra (hon var 15) så kvällen fortsatte till 04.00 där ,klockan 06.20 var man hemma för att lägga sig i sängen och krama kudden
December 15, 2003
Nu e jag bakfull men det var lördagen, fredagen däremot så efter jobbet så byggde jag en dator till en polares fru (min polare hotade med skilsmässa då frugan har ganska lågt säkerhetstänkande = virus i hans dator) efter frakt av den så fick jag o kärringen gratis mat hos dem sen när vi kom hem så blev det world of warcraft + ett glas whisky för mig tills vi skulle sova.
July 18, 2003
Själv så laddade man inför maiden med öl och några polare. Rött gött att bara sitta o slappa och lyssna på musik.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 11, 2002
macrus wrote: [quote=Smirnoff]Sen så blev en runda på Sun city (en krog) då Timbuktu spelade Live där!
Respekt! :pray: :worship: :pray: :worship:
Är du ironisk?
GUENO::::
Vilka krogar brukar du hänga i uppsala på, samt hur mycket går Entreen på
Sen så kan du även prova lyckan i Gävle 😉
June 3, 2001
Smirnoff wrote:
GUENO::::
Vilka krogar brukar du hänga i uppsala på, samt hur mycket går Entreen på
Sen så kan du även prova lyckan i Gävle 😉
Basement såklart!
Trance/dansklubb. 18 år.
Inte så många singeltjejer.
1 dansgolv.
70 spänn om man inte är medlem, 60 om man är medlem.
Alfons..
18 på fredagar, 20 på lördagar. Mycket tjejer.
R&B på ena golvet och svenska klassiker på andra.
I lördas gick det på 60.- spänn.
Birger-jarl.
18 eller 20 på fredagar, 23 på lördagar.
80:- tror jag dom tar.
DYRT som bara fa-an!
Oerhört trångt
Mängder med bratez. :arg:
Mycket studenter.
Rätt bra på tjejfronten.
R&B på ena golvet och svenska klassiker på andra. 🙂
3 Guest(s)