March 1, 2004
DeDeath wrote: Och nu har jag en klurig fråga till er, tagen från mitt MUSIK Prov.
(våran musiklärare har inte alla hemma 🙄 )Hur hög är en tomte utan luva?
Mitt svar blev, En tomte är inte hög för han knarkar inte
Vad skulle ni ha skrivit?
edit: Fixat
Är det Jonas ni har nu i musik? 😛
Föresten, vadå "fixat" ? Kom du på svaret?
May 1, 2003
festisMER wrote: [quote=DeDeath]Och nu har jag en klurig fråga till er, tagen från mitt MUSIK Prov.
Är det Jonas ni har nu i musik? 😛
Föresten, vadå "fixat" ? Kom du på svaret?
nog de animerade avataren han fixat.. tror ajg
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=DoN][quote=BelGarath]Enligt EU-standard är väl en tomte utan luva ungefär 1 meter och 14 cm
VA?!!
Ja, är de under eller över med 10 cm får de inte EUs tomtebidrag, skyll på jordgubbarna, det var dom som startade det.
Sen en dag kom dom lila o gröna svaparna på parad genom EU... 🙄
January 17, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=CoLiC][quote=DoN][quote=BelGarath]Enligt EU-standard är väl en tomte utan luva ungefär 1 meter och 14 cm
VA?!!
Ja, är de under eller över med 10 cm får de inte EUs tomtebidrag, skyll på jordgubbarna, det var dom som startade det.
Kommer du inte ihåg jordgubbsnormerna? För ca 5 år sedan vart det ju typ EU lag på att jordgubbarna måste se ut si och så för att få användas.
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=MULLVADEN][quote=CoLiC][quote=DoN][quote=BelGarath]Enligt EU-standard är väl en tomte utan luva ungefär 1 meter och 14 cm
VA?!!
Kommer du inte ihåg jordgubbsnormerna? För ca 5 år sedan vart det ju typ EU lag på att jordgubbarna måste se ut si och så för att få användas.
hehe..=) neee. inte insatt i politik...
January 17, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=CoLiC][quote=MULLVADEN][quote=CoLiC][quote=DoN][quote=BelGarath]Enligt EU-standard är väl en tomte utan luva ungefär 1 meter och 14 cm
VA?!!
hehe..=) neee. inte insatt i politik...
Inte jag heller, men då det nämndes på nyheterna i en vecka så kunde jag bara inte undgå det 😉
July 10, 2003
DeDeath wrote: Och nu har jag en klurig fråga till er, tagen från mitt MUSIK Prov.
rätt töntig lärare ändå hehe
January 28, 2003
Flickvännen hade en fråga i klass med denne på repetionsuppgifter inför ett MATTEprov
"En pizzeria i Malmö bakar extra stora amerikanska pizzor.
a)Vilka ingredienser och hur mycket av varje ingrediens går åt?
b) Om jag inte gillar svamp, finns det möjlighet att välja bort svampen då?"
Jag fick först värsta skrattkrampen detta året, men sedan blev jag bestört då jag förstod att läraren verkligen INTE skämtade 😕
1 Guest(s)