November 11, 2001
June 17, 2001
On 2002-02-01 21:10, Voodoozzz wrote:
Tragiskt, men hur i hvetet går det till. Cd skivor är kanske det segaste jag vet. Tog säkert 5-10min för mig att förstöra en.(Första gången sedan fuskade jag med luftgevär )
Sitter du då och tar en rök paus innan du går loss på den eller tar det verkligen så låg tid för dig?
Ge mig en så ska jag splittra den efter bara 1-2 sekunder.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Tragiskt, men hur i hvetet går det till. Cd skivor är kanske det segaste jag vet. Tog säkert 5-10min för mig att förstöra en.(Första gången sedan fuskade jag med luftgevär )
Hohoho..jag måste hålla med Wigger i hans inlägg..har månne dina cd skivor varit armerade kanske
Skojar bara
July 18, 2001
On 2002-02-03 04:46, skiroy wrote:
Tragiskt, men hur i hvetet går det till. Cd skivor är kanske det segaste jag vet. Tog säkert 5-10min för mig att förstöra en.(Första gången sedan fuskade jag med luftgevär )Hohoho..jag måste hålla med Wigger i hans inlägg..har månne dina cd skivor varit armerade kanske
Skojar bara
Nah.. Han kör nog med stenkakor!
October 8, 2001
Man har ju hört om deta fenomen.
Har som du inte själv råkat ut för det.
Sen ska jago ckså berätta nått om när jag skulel försötra en CD skriva, det var en noname CDR skiva med bara silvertryck på ovan sidan, den var seg så jag tog i,
då sprak den på mitten å en vass kant trängd in i handen.. ajaj sen vart golvet fullt i silver bitwar som fastna i golvmattan, måste fan skrapa med knif för att få lös dom, ides inte ta bort alla på engång, hade ju en cd bit intryck i handen..
2 Guest(s)