June 28, 2001
http://upload.stormaz.servebee.....Fowned.jpg
läs den så förstår ni varför det inte är bra att vara ärligt på internet om folk kan få reda på vem du är.
jeses alltså.
inget gnäll om att ni inte orkar läsa, det kan inte bli mkt värre en detta.
October 27, 2001
Ogrebeast wrote: Haha hur j**la dum får man vara som ens riskerar att snacka om det på nätet
Hade ju lite kul i en annan tråd där vi spårade varandra. Jag lyckades ju t o m ta reda på anonyme Pain:s hemnummer och adress.
Usch ja 😛
Om inläggen på bilden är sanna, som de förmodligen inte är, så kan jag bara säga: BWAHAHAHA. Skadeglädje är den enda sanna glädjen. 😀
September 3, 2001
tycker synd om honom.... och nej han är inte sjuk.... bara sexuellt desperat..
skulle personligen flytta hemifrån och aldrig mer ringa hem om det hände mig. Sen skulle jag leta reda på jäveln som ringde och tvinga honom att svälja mina kalsonger, för att sedan köra en "american history X" på honom...ni vet, mot trotoarkanten.
Han visste nog inom sig att det han gjorde var fel... han uttnyttjade bara internets anonymitet (stavning?) för att bekräfta det. I andra länder har ungdommar inte samma sexualkunskap som här... och att lukta på syrrans trosor är småpotatis i såna fall.
Nu är jag förbannad på allt.... även om det kanske inte är sant så brinner jag av nu....
2 Guest(s)