En väldigt bra anledning att inte vara ärlig|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
En väldigt bra anledning att inte vara ärlig
Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
sp_UserOfflineSmall Offline
416002
September 18, 2003 - 7:38 pm
sp_Permalink sp_Print

fan va synd om han

Spårningstråd? aha den såg jag nog en gång för längesen ganska kul läsning faktiskt 🙂

btw skulle vara skoj om nån skulle kunna spåra mig 🙂

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
416013
September 18, 2003 - 7:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Till att börja med, killen är ju sjuk! Det som hände kanske var bäst för alla parter.. :spy:

Ogrebeast wrote:
Hade ju lite kul i en annan tråd där vi spårade varandra. Jag lyckades ju t o m ta reda på anonyme Pain:s hemnummer och adress. laugh

Spåra mig! :cy: Du/ni får här med min tillåtelse att försöka men om ni lyckas så publicera inte mina saker utan skicka PM...

The Whistler
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 936
416014
September 18, 2003 - 7:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Alla har något de behöver prata ut om. Jag har själv använt internets möjligheter av anonyma chatrum och forum för att prata av mig när livet har varit svårt och förstår den där killen helt och hållet. Internet är en budgetpsykolog som ofta ger bättre svar än någon som tar 1000kr i timmen för att sitta och lyssna.

Sedan vad han skrev om... Ja, det är ju upp till honom, men alla har vi våra böjelser. Det är inget onormalt i det, och säkerligen inte heller onaturligt. Alla har något som är lite avvikande, även om man inte vågar erkänna det ens för sig själv, eller ens vet om att man faktiskt har böjelsen.
Att andra ska behöva racka ner på en person för att han öppnar sig och visar förtroende för sina medmänniskor är för mig helt obegripligt.
Faktum är att om jag hade kunskaperna till det, så skulle jag använda delar av min fritid till att ge folk en smak av deras egen medicin: dvs spåra upp dem och ringa deras föräldrar, om det nu är det de har gjort mot någon annan.

Nu blev jag på väldigt dåligt humör. Tur att jag inte fått hem min katana än.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
416020
September 18, 2003 - 7:56 pm
sp_Permalink sp_Print

The Whistler wrote: Alla har något de behöver prata ut om. Jag har själv använt internets möjligheter av anonyma chatrum och forum för att prata av mig när livet har varit svårt och förstår den där killen helt och hållet. Internet är en budgetpsykolog som ofta ger bättre svar än någon som tar 1000kr i timmen för att sitta och lyssna.

Sedan vad han skrev om... Ja, det är ju upp till honom, men alla har vi våra böjelser. Det är inget onormalt i det, och säkerligen inte heller onaturligt. Alla har något som är lite avvikande, även om man inte vågar erkänna det ens för sig själv, eller ens vet om att man faktiskt har böjelsen.
Att andra ska behöva racka ner på en person för att han öppnar sig och visar förtroende för sina medmänniskor är för mig helt obegripligt.
Faktum är att om jag hade kunskaperna till det, så skulle jag använda delar av min fritid till att ge folk en smak av deras egen medicin: dvs spåra upp dem och ringa deras föräldrar, om det nu är det de har gjort mot någon annan.

Nu blev jag på väldigt dåligt humör. Tur att jag inte fått hem min katana än.

Det är möjligt men jag tror faktiskt den här killan var i behov av hjälp. Visst den där killen som spåra upp å avslöjjade gjorde något fruktansvärt.
Nu är jag ingen psykolog men man anar en depresion i vad han skriver och han kanske inte hade stannat vid att sniffa på sin syrras trosor... 😕

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
416021
September 18, 2003 - 7:56 pm
sp_Permalink sp_Print

GoggeL wrote: fan va synd om han

Spårningstråd? aha den såg jag nog en gång för längesen ganska kul läsning faktiskt 🙂

btw skulle vara skoj om nån skulle kunna spåra mig 🙂

https://www.nordichardware.se/.....38;start=0

jäkla störande att jag missade den.

Deadleg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 475
416026
September 18, 2003 - 8:00 pm
sp_Permalink sp_Print

HA HA HA.... makalöst roligt ...... Taskigt för killen men roligt för mig.. 🙂

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
416036
September 18, 2003 - 8:10 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe, det är ju inte direkt svårt att spåra upp mig, eftersom jag stoltserar med mitt efternamn, som dessutom är riktigt ovanligt, och min stad.

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
416072
September 18, 2003 - 8:34 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: Till att börja med, killen är ju sjuk! Det som hände kanske var bäst för alla parter.. :spy:

[quote=Ogrebeast] Hade ju lite kul i en annan tråd där vi spårade varandra. Jag lyckades ju t o m ta reda på anonyme Pain:s hemnummer och adress. laugh

Spåra mig! :cy: Du/ni får här med min tillåtelse att försöka men om ni lyckas så publicera inte mina saker utan skicka PM...

Kolla dina PM :bgrin:

EDIT: Too easy 😉

heimdal
Member
Medlem
Forum Posts: 2779
416085
September 18, 2003 - 8:43 pm
sp_Permalink sp_Print

try me då colic.. PMa resultatet så får vi se om du gräver fram nått

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
416095
September 18, 2003 - 8:51 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Till att börja med, killen är ju sjuk! Det som hände kanske var bäst för alla parter.. :spy:

[quote=Ogrebeast] Hade ju lite kul i en annan tråd där vi spårade varandra. Jag lyckades ju t o m ta reda på anonyme Pain:s hemnummer och adress. laugh

Kolla dina PM :bgrin:

EDIT: Too easy 😉

embarassed 😀

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
416142
September 18, 2003 - 9:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Haha vilket pucko! 🙂

caged
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1576
416315
September 19, 2003 - 7:36 am
sp_Permalink sp_Print

Vad är det som är så speciellt med att lukta på trosor? Har iofs aldrig gjort det för när man normalt har ett par trosor i handen så ligger det en naken tjej i sängen och väntar på en. Bättre att dya ner i den äkta härligheten. =) Luktar mer där dessutom... =)=)=)=)

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
416343
September 19, 2003 - 8:29 am
sp_Permalink sp_Print

Lolbarn! laugh

Tom Jones berättade i en intervju att han var lite besviken på alla kvinnor som kastade upp trosor på scenen.. dom var rena... :bgrin:

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
416353
September 19, 2003 - 8:41 am
sp_Permalink sp_Print

caged wrote: Vad är det som är så speciellt med att lukta på trosor? Har iofs aldrig gjort det för när man normalt har ett par trosor i handen så ligger det en naken tjej i sängen och väntar på en. Bättre att dya ner i den äkta härligheten. =) Luktar mer där dessutom... =)=)=)=)

Det var hans systers trosor.. Var inte det en faktor? 😕

caged
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1576
416466
September 19, 2003 - 12:51 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=caged]Vad är det som är så speciellt med att lukta på trosor? Har iofs aldrig gjort det för när man normalt har ett par trosor i handen så ligger det en naken tjej i sängen och väntar på en. Bättre att dya ner i den äkta härligheten. =) Luktar mer där dessutom... =)=)=)=)

Det var hans systers trosor.. Var inte det en faktor? 😕

Jo, absolut. Men som sagt, har inte fattat det där med att lukta på trosor. Speciellt inte om det är ens systers trosor. Har ingen syster kan jag tillägga. =)

När jag får chasen så är det ovanstående som gäller, och då vill man banne mig inte lukta på trosor. =)

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
416488
September 19, 2003 - 1:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Bara jag i hela landet som heter mitt förnam + efternamn. borde inte vara ngn match att skaka fram det mesta om mig på 5 min 😉

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
416492
September 19, 2003 - 1:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Hauk wrote: Bara jag i hela landet som heter mitt förnam + efternamn. borde inte vara ngn match att skaka fram det mesta om mig på 5 min 😉

Vilket sammanträffande... 😛

Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
416495
September 19, 2003 - 1:43 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe kan inte nån spåra mig? Gör som med the Crow att ni skickar PM 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 416
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL