October 16, 2003
Jag fick en för att jag postade i Arcades tråg.. "off-topic"
LÄNK
June 17, 2002
Bogus^ wrote: Jag fick en för att jag postade i Arcades tråg.. "off-topic"
LÄNK
Ehhh.. alla utom Colic åkte på varning.. vad e det för särbehandling av föredetta NH crew...??
October 16, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Bogus^]Jag fick en för att jag postade i Arcades tråg.. "off-topic"
LÄNK
Ehhh.. alla utom Colic åkte på varning.. vad e det för särbehandling av föredetta NH crew...??
Japp frågade skirre om det.. men han sa att det var "reversed psycology"
March 20, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Pim_]Hmm, det var varningen som började min avatarserie, började nog med röd bakgrund men bytte till lila när jag blev benådad för att visa min tacksamhet, sen dess är det lila som gäller.
Frågan var ju... Vad fick du varningen för??
En droppe fick bägaren o rinna över, nuförtiden ser jag till att dricka ur lite emellanåt istället 😉
February 21, 2003
Bogus^ wrote: Japp frågade skirre om det.. men han sa att det var "reversed psycology"
dags för mig att få en varning
tycker sånt suger...
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
August 16, 2002
Bogus^ wrote: Jag fick en för att jag postade i Arcades tråg.. "off-topic"
LÄNK
omfg kolla va coore säger längst ner, sen kolla om verkligen alla har fått en varning... hehe
hmm aja... självt har man ju skött sig nu under de tjaa två åren som man hängt här...
February 4, 2003
Fick min varning för en länk till en hemsida. De sa att det stred mot någon regel om marknadsföring. Det roliga är att jag fick varningen för ett år sen, och jag är årsmodell 87. Alltså 15-16 år gammal då.
Omöjligt att jag jobbar och har nått vinstintresse. Men men- så är det 😛
Dessutom dyker såna trådar upp dagligen idag som jag gjorde idag. Och de får leva vidare- de stängs (låses) inte äns. Långt ifrån några varningar 😛
Är rädd att jag fick min varnign för att de var så trötta på mig, för allt annat 😛 Men snart är jag borta.. Bara 8 inlägg kvar...
1 Guest(s)