June 30, 2001
Death On Wings wrote: Har inte åkt på någon än, dock blev jag bannad for life på swec 😀
Samma här, men även om det var felaktigt så struntar jag i det.
Jag blev avstängd för att jag skrev att jag laddat ner en film på dc. Jag skrev inget om vilken film, så därför var det felaktigt.
June 17, 2002
Death On Wings wrote: [quote=tindy_14][quote=Death On Wings]Har inte åkt på någon än, dock blev jag bannad for life på swec 😀
Hur lyckades du med det?
Bara att säga att castors ringmuskel är mer tränad än någon annan moderatos på forumet. Hadde 4 st moderatorer som ville banna mig först 😀
HAHHAHHAHAA.. Snacka om fjantar...
Tacka vet jag NH crew... skidan kan man alltid lala med... 🙄
February 9, 2004
Death On Wings wrote: Har inte åkt på någon än, dock blev jag bannad for life på swec 😀
Det är jag med...
Det var en tråd om "vilka bråk man varit med om". Rätt så töntig så jag skojjade lite precis som nån annan. Men nej, moderatorn ska testa sina skills och leka mogen. Så intefan tänker jag besöka den där sidan nå mer...
På NH har jag inte fått nån varning. Inte än iaf. =)
May 17, 2002
För något år sedan så kämpade jag för att få en varning, det gick inge bra kan jag säga. Sedan glömde jag bort det och så endag så när jag satt och slöade i allmänt så skapade någon en OT-tråd, och på den vägen är det.. Tror att vi var ett 10-tal som åkte på en varning i den tråden.
länk till OT-tråden:
2 Guest(s)