July 18, 2003
http://www.break.com/index/suffrage.html
Lessen om den har varit uppe tidigare, men den var bara för bra 😉
August 4, 2005
April 17, 2003
January 6, 2006
July 18, 2003
DiDi wrote: [quote=Dry_Ice][quote=John_lz][quote=Lodisen]Suffrage är rösträtt, för de som inte visste det.
Det förklarades 10 sekunder in i filmen med text över hela bilden. Så jag tror inte någon missade det.....
Hehe, det missade jag 😀
Alltid någon som missar det 😛
satt och surfade samtidigt som jag tittade, så hängde inte med så bra i början 😀
Sen kom jag på att det var roligt och kollade ägnade filmen lite mer uppmärksamhet!
February 22, 2006
February 12, 2002
Marcan- wrote: Jag är glad att det är detta land som agerar världspolis. =DO
Man tycker det är skrämmande när man ser hur låg allmänbildning en del folk i usa har, men av min enkla upfattning så verkar det inte direkt vara bättre om man går öster ut. Tror länderna här, Sverige, och norden med tyskland och den rika delen av ryssland har bäst allmänbildning.
Vad jag ville komma fram till att så länge inte vi får agera världspolis så ser jag heldre att usa gör det än att nått balkanland eller mideuropa.. Eller.. Afrikaland gör det.. Tänk er.. 😀 :cy:
Förbannat. Visst är de helt dumma i huvet de små liven ibland men tänk er en riktig, bokstavlig talat, apa som president istället för en som bara ser ut som en och råkar apa sig ibland..
2 Guest(s)