November 29, 2003
http://aftonbladet.se/vss/nyhe.....51,00.html
Bortse från att killen blev mördad.
Hur många gånger har vi inte hört om lärare som har haft sex med sina elever? Och dom ser ju bra ut också. 🙂
August 11, 2005
whak wrote: [quote=obelix]du får gärna förklara mer ingående vad du anser vara så bra.
Att lärarna i staterna verkar vara villiga.
Nu var det här en tragisk artikel. Men hur många gånger har vi inte läst om pojkar som har haft sex med lärare? 🙂
blir intressant och se hur du reagerar om ditt framtida barn har sex med sin lärare...
August 11, 2005
whak wrote: [quote=csm101]
blir intressant och se hur du reagerar om ditt framtida barn har sex med sin lärare...
Det beror ju på hur relationen är osv.
Så låt oss ponera att du har en trettonårig dotter/son. SKulle det anses vara ok av dig om hon/han har en sexuell relation med sin 25-30 årige lärare?
(Jag vet att det rörde sig om en 18-årig i just det här fallet, men i de flesta andra har det rört sig om ~13-åringar.)
August 2, 2001
whak wrote: [quote=csm101]
Kan hända att det är fel, speciellt ur föräldrarnas perspektiv, men hade jag gått i skolan så hade jag inte haft något emot att ha tex. henne eller henne som lärare. 😀
September 5, 2001
Jag tror det finns mycket positivt med staterna, bara att sånt skriver ju inte vår svenska media om.
Visst händer det mycket konstigheter "over there", men ärligt talat. I Sverige är det ju inte äns olagligt att ha sex med djur, så... nog ska vi skärpa oss lite själva också. Sen så saknads det ca 270 milj. inv. Jag tror när man är så många, är det helt klart att några måste vara lite speciella...
November 29, 2003
csm101 wrote: [quote=whak][quote=csm101]
Så låt oss ponera att du har en trettonårig dotter/son. SKulle det anses vara ok av dig om hon/han har en sexuell relation med sin 25-30 årige lärare?
(Jag vet att det rörde sig om en 18-årig i just det här fallet, men i de flesta andra har det rört sig om ~13-åringar.)
Om hon/han är 13år så skulle jag givetvis se till så förhållandet blev kort.
Men låt säga att hon/han är 16+ och läraren är i "läpmplig" ålder, vad är problemet? Fan vad moralkärringar det börjar dyka upp på internet.
August 11, 2005
whak wrote:
Om hon/han är 13år så skulle jag givetvis se till så förhållandet blev kort.
Men låt säga att hon/han är 16+ och läraren är i "läpmplig" ålder, vad är problemet? Fan vad moralkärringar det börjar dyka upp på internet.
Du menar om ungen är typ 16 bast och läraren 18-19?
Visst, det kanske jag kan gå med på, men när det rör sig om lärare (syftar på 25<) som har sex med BARN så är jag glad att vara en sån moralkärring, då vissa saknar vett...
October 22, 2002
macrus wrote: Haha jag hade inte klagat på att ha sex med en snygg lärarinna om jag var 14-16år vill jag lova.
Kanske hade blivit lite underligt på lektionerna sen men. 🙂
Skriver också under på den saken. Klart som korvspad man trånade lite efter lärarkandidater och nya lärare.
Den som inte har gjorde de har väl aldrig runkat heller antar jag?!?
1 Guest(s)