August 22, 2005
BelGarath wrote: [quote=Catstyle]Tyst med dig djävulsdyrkare, spisen är för tillfället upptagen, och jag äger på att laga mat.
Jag är ingen djävulsdyrkare din j**la bebis
yeahyeah enough with the name-calling
Nej jag vet, men ni blir alltid sura när man generaliserar och kallar er för det.
February 12, 2003
Catstyle wrote: [quote=BelGarath][quote=Catstyle]Tyst med dig djävulsdyrkare, spisen är för tillfället upptagen, och jag äger på att laga mat.
Nej jag vet, men ni blir alltid sura när man generaliserar och kallar er för det.
Det är ju du som verkar ha mens!
February 21, 2003
Catstyle wrote: [quote=Twinsen][quote=Catstyle]Min är borta nu ;(
Förövrigt är det fars dag, bjud honom på pizza snorunge!
Ikke! Här är det jag som blir bjuden på mat. Jag är nog inte ens säker på att han vet att det är fars dag.
👿 👿 👿 👿
SÄG GRATTIS DÅ FFS!!
Kanske. Men bara om han bjuder på pizza 😉
June 9, 2003
June 9, 2003
x-per wrote: [quote=Catstyle][quote=BelGarath][quote=Catstyle]Tyst med dig djävulsdyrkare, spisen är för tillfället upptagen, och jag äger på att laga mat.
Killar kan inte få mens, dah! Eller? :cy:
February 12, 2003
Aundrey wrote: [quote=x-per][quote=Catstyle][quote=BelGarath][quote=Catstyle]Tyst med dig djävulsdyrkare, spisen är för tillfället upptagen, och jag äger på att laga mat.
Killar kan inte få mens, dah! Eller? :cy:
HA.....HA
June 9, 2003
June 9, 2003
June 9, 2003
Twinsen wrote: [quote=Aundrey]På tal om pannkakor, vad kallas såna pannkakor fast med grön färg, de ser exakt ut som pannkakor man får serverat i en "skolmatsal" fast gröna, är det bara pannkakor fast av grönsaker?
Hård spenat?
Näe, inte riktigt, såg mer ut som en billig spraymålning där en liten brun färg framhävdes under den gröna.
1 Guest(s)