June 17, 2002
HAHA.. Jag fick IG i Sv B...=) HAHAHAHA... Den kursen SÖG KUK!!!
Jag gick media preogrammmet i Uppsala... gick ut i våren 2002...
Men fick slutbetyg iaf.. Det var enda kursen jag fick IG i så...
Nationella provet gick så dåligt att jag inte ens behövde snacka med läraren.. eller rättare sagt så sket hon i att snacka med mig om det...=) HAHA...
February 12, 2002
Mortuuz wrote: ja gjorde oxå dyngan, som tur var fick ja skriva på datorn oxå då blev det nästan 2st A4, men ok innehåll, bara att hoppas att man får ett vg eller bätte på den där dyngan
Fick ni skriva på dator? Va fuskigt! Jag fick då under skrivningen smärtor i min handled så därför blev det lite sparsamt med utfullnad.
September 13, 2001
Blue_Moon_ wrote: 5h uppsatsskrivning. Sög ganksa kraftigt, fick ihop allefall 2st A4 men hyffsat innehåll. :bok:
2 A4 på 5h ?
Du har uppenbart inte ärvt samma ordbajsarfärdigheter som jag.
Jag vill minnas att jag skrev 7-8 sidor på en av de nationella proven i Svenska.
Tror att man skulle skriva en berättelse den gången.
Men det var ju ett tag sedan nu.
Kan ju lägga till att jag skrev ett fysikprov för ett halvår sedan.
På en av de frågorna jag inte hade en aning om vad svaret var, där skrev jag ett A4.
November 8, 2002
hahah tre A4 på 45min?? hahhaa du får nog inge vidare betyg eller så är du ytterst, extremt, snabb och smart som fan. jag gör jämt så att jag först planerar upplägget lite på de man ska skriva, sen skriver man. Det går rätt så snabbt. sen så ska man ju sitta å redigera dokumenten, flytta stycken, formulera om meningar osv. så att allt blir perfekt när man är klar. omöjligt att klara av på 45mn, speciellt med 3st A4 haha....
vi fick föresten också skriva på dator, jag tror alla som ville göra det fick göra det bara det fanns tillgång till datorer.. Eftersom jag går natur så har vi matte/data /it på min skola så vi hade datorer så de räckte till alla..
November 8, 2002
Chewie wrote: [quote=Blue_Moon_]5h uppsatsskrivning. Sög ganksa kraftigt, fick ihop allefall 2st A4 men hyffsat innehåll. :bok:
2 A4 på 5h ?
Du har uppenbart inte ärvt samma ordbajsarfärdigheter som jag.
Jag vill minnas att jag skrev 7-8 sidor på en av de nationella proven i Svenska.
Tror att man skulle skriva en berättelse den gången.
Men det var ju ett tag sedan nu.
Skriva berättelse är ju mkt mkt lättare, du kan välja ämnet lite firare och för det mesta så kan du använda din fantasi i större utsträckning.. 7-8sidor skriver man nog om det är berättelse-essä. På det här provet som var idag så var uppgifterna lite mer avancerade än så...
Jag gick från provet efter 2.5h 😉 läraren sa at de räckte med runt 6-800ord ~ 2 A4 😛
August 24, 2002
just det grabbar...läste ni om niornas nationella prov i matte?
http://oscar.gotdns.org/oscar/skit där har vi dem som inte fick komma ut jah... ! hmm bara 120 000 som får göra om provet då!
OBS::!!!!!!! Jag tvåan på gymnasiet teknik så no fjortis no no!
July 11, 2002
jag fick ner min livshistoria på 12 a4.
Fick mycket bra kritik för detta.
Men dessvärre gick det sämre i svenskan läsförståelse G
Har VG i svenska får hoppas att jag får behålla
Bilbo: jodå, fan provet var ganska lätt, gjorde det i torsdags, kunde inte 2 vg frågor men men.
Undrar hur de har kommit ut? Kanske en lärare som tyckte synd om eleverna och spred vidare.
jag tycker att nationella bör avskaffas, för varje år så kommer det vara lättare att få tag på nationella prov.
2 Guest(s)