February 21, 2003
Biblo wrote: just det grabbar...läste ni om niornas nationella prov i matte?
http://oscar.gotdns.org/oscar/skit där har vi dem som inte fick komma ut jah... ! hmm bara 120 000 som får göra om provet då!
OBS::!!!!!!! Jag tvåan på gymnasiet teknik så no fjortis no no!
Hur kunde man kugga det provet???
June 30, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Mortuuz]ja gjorde oxå dyngan, som tur var fick ja skriva på datorn oxå då blev det nästan 2st A4, men ok innehåll, bara att hoppas att man får ett vg eller bätte på den där dyngan
Fick ni skriva på dator? Va fuskigt! Jag fick då under skrivningen smärtor i min handled så därför blev det lite sparsamt med utfullnad.
Jag med. Vi har bärbar datorer genom skolan. Jag skriver ju 10 ggr snabbare på dator så det var ju jäkligt skönt.
April 1, 2001
Nationella prov ska ju vara rättvisa över hela landet och så. Då undrar jag varför vissa får skriva på dator? Stavningskonstroll plus att man slipper få ont i handen. Jag skrev också uppsats idag, vi skrev för hand, och var tvungna att renskriva också. När jag hade skrivit hälften hade jag kramp i näven resten av tiden. Hade jag fått skriva på dator hade det inte heller tagit 3,5h...
November 8, 2002
Iceman wrote: Nationella prov ska ju vara rättvisa över hela landet och så. Då undrar jag varför vissa får skriva på dator? Stavningskonstroll plus att man slipper få ont i handen. Jag skrev också uppsats idag, vi skrev för hand, och var tvungna att renskriva också. När jag hade skrivit hälften hade jag kramp i näven resten av tiden. Hade jag fått skriva på dator hade det inte heller tagit 3,5h...
eeh hur gammal är du iceman?
November 26, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Iceman]Nationella prov ska ju vara rättvisa över hela landet och så. Då undrar jag varför vissa får skriva på dator? Stavningskonstroll plus att man slipper få ont i handen. Jag skrev också uppsats idag, vi skrev för hand, och var tvungna att renskriva också. När jag hade skrivit hälften hade jag kramp i näven resten av tiden. Hade jag fått skriva på dator hade det inte heller tagit 3,5h...
lika gammal som du, ge eller ta ett par månader.
Jag kommer högst troligen få skriva mitt på dator.
Vi hade en övning inför det provet för några månader sen.
Det enda felet jag gjorde var att jag inte hade korrekta referat.
Iceman> Den datorn jag använde då hade ingen fungerande stavningskontroll 🙂
August 24, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Biblo]just det grabbar...läste ni om niornas nationella prov i matte?
http://oscar.gotdns.org/oscar/skit där har vi dem som inte fick komma ut jah... ! hmm bara 120 000 som får göra om provet då!
vadå kugga? ... ha ska man kugga det provet utan att sett dett får man allt vara bra släkt med den kråka som distrahera mig på morgonen idag med att flyga in i fönstret igämte mig på lektionen!
November 8, 2002
Öwall wrote:
men vf är han... då är de ju inge roligt att jävlas 😀 trodde han va nån gubbe som blev skitsur å spräckte en ven i pannan varjegång man gjorde nått lite elakt 😉
Klart alla ska ha samma förutsättningar vid NP! Och va går ni som inte hade datorer på för sumpskolor? Ha ni inga datasalar eller var de bara så att lärarna sa att ni inte fick använda datorerna?
February 21, 2003
Biblo wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Biblo]just det grabbar...läste ni om niornas nationella prov i matte?
vadå kugga? ... ha ska man kugga det provet utan att sett dett får man allt vara bra släkt med den kråka som distrahera mig på morgonen idag med att flyga in i fönstret igämte mig på lektionen!
Jaaaaa... Åååååhhhh, nu fattar jag varför du menade med att 120'000 skulle få göra om det Var lite slow där
February 12, 2003
Biblo wrote: just det grabbar...läste ni om niornas nationella prov i matte?
Är det där 9:ans prov?
Sånt gjorde vi i 6 ungefär...alltså vi var 13 år gammla då!
Eller när gjorde ni det?
November 8, 2002
x-per wrote: [quote=Biblo]just det grabbar...läste ni om niornas nationella prov i matte?
Eller när gjorde ni det?
ojojoj är de sånt där niondeklassare sitter å pluggar till? haahha jag vill gå om högstadiet 😀 håller me, rena mellanstadiematten 😀
September 14, 2002
August 24, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=x-per][quote=Biblo]just det grabbar...läste ni om niornas nationella prov i matte?
Eller när gjorde ni det?
ojojoj är de sånt där niondeklassare sitter å pluggar till? haahha jag vill gå om högstadiet 😀 håller me, rena mellanstadiematten 😀
INTE vet jag... jag har inte kollat in provet 🙂
men ni fattar inte hur låg klass det är på elever nu för tiden`
men matte lärare örjan snacka om 60% på första fysikprovet! för naturarna som han har...
October 28, 2002
screensen på dom där nationella är kusligt lika dom som var förra året...
hade alla nationella 1vecka innan vi skulle göra det i nian, lärarna får dom mkt tidigare, och strör dom över sina lärarrum mm...;)
dom proven var ruskigt lätta, hade klarat dom med mvg även om jag inte haft dom innan..
January 4, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Öwall][quote=Blue_Moon_] eeh hur gammal är du iceman?
men vf är han... då är de ju inge roligt att jävlas 😀 trodde han va nån gubbe som blev skitsur å spräckte en ven i pannan varjegång man gjorde nått lite elakt 😉
Klart alla ska ha samma förutsättningar vid NP! Och va går ni som inte hade datorer på för sumpskolor? Ha ni inga datasalar eller var de bara så att lärarna sa att ni inte fick använda datorerna?
Nej, det är skiroy och peter det... Dom är till och med äldre än Zennan.. och alla vet att Zennan är bra gammal...
November 8, 2002
Coore wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=Öwall][quote=Blue_Moon_] eeh hur gammal är du iceman?
Nej, det är skiroy och peter det... Dom är till och med äldre än Zennan.. och alla vet att Zennan är bra gammal...
Hur gamla är dem gubbarna då??? Har frågat tio miljoner ggr men adlrig fått ut nått vettigt svar! :wide:
me andra ord - de är dem två man ska jävlas me
1 Guest(s)