July 13, 2002
Biblo wrote: just det grabbar...lÀste ni om niornas nationella prov i matte?
http://oscar.gotdns.org/oscar/skit dÀr har vi dem som inte fick komma ut jah... ! hmm bara 120 000 som fÄr göra om provet dÄ!
OBS::!!!!!!! Jag tvÄan pÄ gymnasiet teknik sÄ no fjortis no no!
Detta Àr ju föra Ärets. Tror det i alla fall, jag skreve ett som var exakt likadant vÄren 2002.
iof har ja inget emot att göra om det =) GÄr 1:a ring Natur Ä Àr snart klar med matte B sÄ ja oroar mig inte för 9.ans matematik som helt enkelt var *LOL*
December 18, 2001
Ogrebeast wrote: "Amen gud assÄ, jag hade... bla bla skryt skryt"
đ [Image Can Not Be Found]
dÄ fÄr vÀl jag ta Ä skryta lite oxÄ dÄ... Jag hadde 12 stycken IG nÀr ja gick ut 2an i gymnasiet Ä nu nÀr man ska gÄ ut 3an sÄ har jag nog en hög till! 20 eller nÄ skulle ja tro... SLà Dà OM NI KAN!!!!! :bgrin:
skoltrött? JA!!
September 12, 2001
Zyrus wrote: [quote=Ogrebeast]"Amen gud assÄ, jag hade... bla bla skryt skryt"
đ [Image Can Not Be Found]
dÄ fÄr vÀl jag ta Ä skryta lite oxÄ dÄ... Jag hadde 12 stycken IG nÀr ja gick ut 2an i gymnasiet Ä nu nÀr man ska gÄ ut 3an sÄ har jag nog en hög till! 20 eller nÄ skulle ja tro... SLà Dà OM NI KAN!!!!! :bgrin:
skoltrött? JA!!
Skoltrött ja men ÀndÄ ett jÀkla slöseri.
Om nÄgra Är kommer du att Ängra dej massor att du inte tog i.
November 26, 2002
skiroy wrote: Om nÄgra Är kommer du att Ängra dej massor att du inte tog i.
pÄminner mig om nÄnting pappa sa en gÄng. "Hur mycket du Àn anstrÀnger dig kommer du alltid Ängra att du inte anstrÀngde dig mer"
Jag kan inte pÄstÄ att jag borde ha anstrÀngt mig mer under högstadiet, men i ettan kunde jag ha jobbat lite bÀttre.
Det Àr jobbigt nÀr förÀldrar alltid ska ha rÀtt. Fast det dÀr med att hÄlla för nÀsan och munnen och blÄsa nÀr jag hade öroninflammation var inte sÄ smart...
June 17, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Ăwall]Enligt min gymnasieprognos kommer jag gĂ„ ut med fem-sex G.
Och den Àr ganska optimistik.
resten av betygen dÄ? över eller under g grÀnsen...
Hur Àr det med mössorna!!! ??? !!! ingen som fÄtt dem??
Jo... Redan gÄtt ut med den...=)
November 26, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Ăwall]Enligt min gymnasieprognos kommer jag gĂ„ ut med fem-sex G.
Och den Àr ganska optimistik.
resten av betygen dÄ? över eller under g grÀnsen...
Hur Àr det med mössorna!!! ??? !!! ingen som fÄtt dem??
över.. hehe
jag har en mössa. det ser du pÄ min avatar.
September 3, 2001
gjorde provet i fredas jag me đ vi fick inte anvĂ€nda datorer och vi var tvugna att skriva rent.
Skrev 5 sidor pÄ sÄna dÀr vanliga papper.... och skrev rent pÄ sÄna dÀr papper med breeeda linjer, sÄ att lÀrarna kan rÀtta. Det blev 10 sidor.
Blev klar pĂ„ 4 timmar đ Krampen gick inte över förrĂ€n senare pĂ„ kvĂ€llen. Jag valde den dĂ€r om varför man vĂ€ljer en viss livsstil.. (sista)
August 24, 2002
Elias667 wrote: [quote=Biblo]just det grabbar...lÀste ni om niornas nationella prov i matte?
http://oscar.gotdns.org/oscar/skit dÀr har vi dem som inte fick komma ut jah... ! hmm bara 120 000 som fÄr göra om provet dÄ!
OBS::!!!!!!! Jag tvÄan pÄ gymnasiet teknik sÄ no fjortis no no!
Detta Àr ju föra Ärets. Tror det i alla fall, jag skreve ett som var exakt likadant vÄren 2002.
iof har ja inget emot att göra om det =) GÄr 1:a ring Natur Ä Àr snart klar med matte B sÄ ja oroar mig inte för 9.ans matematik som helt enkelt var *LOL*
men vafan LĂS... map03 stĂ„r det copyright skolverket 20003....
sĂ„ NEJ det var det somv ar i Ă„r japp đ 8)
2 Guest(s)