May 17, 2002
obelix wrote: [quote=Krqagyzzz]Nä, det finns massor av 30-40 åringar som tycker han är jätterebellisk..
Och... :-s
Det är inget fel på Uggla... :hb:
det sa jag inte, jag sa bara att det finns massor av ~35-åringar som tycker han är jätterebellisk..
och med det menas inte att det är något fel på honom..
August 27, 2003
LorD_Kvadd wrote: hehe slog hans 4 sekunder rekord i sommar... Dock var det liiite pinsamt :cy: , fast komiskt nu senare. :bgrin: har iaf slått någon i något
Hurfan lyckades du med det? gick du med vrålstånd på stan och ramlade med näsan rätt in i en playboy muff? 😉
March 10, 2002
Hugge wrote: [quote=LorD_Kvadd]hehe slog hans 4 sekunder rekord i sommar... Dock var det liiite pinsamt :cy: , fast komiskt nu senare. :bgrin: har iaf slått någon i något
Hurfan lyckades du med det? gick du med vrålstånd på stan och ramlade med näsan rätt in i en playboy muff? 😉
Nje, han skaffa sig ett konto på MILF :>
August 27, 2003
Dehman wrote: [quote=Hugge][quote=LorD_Kvadd]hehe slog hans 4 sekunder rekord i sommar... Dock var det liiite pinsamt :cy: , fast komiskt nu senare. :bgrin: har iaf slått någon i något
Nje, han skaffa sig ett konto på MILF :>
Nej? det var det ju du som gjorde? (eller var det jag som använde en logger och fixade ett konto åt dig ;))
2 Guest(s)