October 11, 2002
Tja, som topicen lyder och nu efter ett par burkar öl och några glas vin är det extra härligt att dra på hela surround-anläggningen och projektorn med en härlig musik-konsert på hög volym!
Vilken är eran favoritmusik-dvd?
Min är utan tvekan Iron Maiden - Rock in Rio, pga sina sköna låtar och verkligt grymma tryck i alla kanaler.
Skriv gärna upp era musik-dvd:
Mina övriga musik-dvd:
Depeche Mode - One night in Paris (grymt skön i många låtar)
Dream Theater - Scenes from New York (härliga låtar allihopa)
Eric Clapton - Chronicles (enbart musik-videos)
Iron Maiden - Rock in Rio
Metallica - Cunning Stunts (Metallica.. behöver inte säga nåt mer..)
Metallica - S&M (återigen Metallica, ljudet är i toppklass!)
Ozzy Osbourne - Live at Budokan (grym konsert, ljudet spöar allt)
Stevie Ray Vaughn - Live at the El Macombo (härlig blues)
By the way, här är alla mina dvd-filmer i en behändig lista:
http://www.dvdprofiler.com/mc......&ls=T
PS, som någon kanske märkt är jag helt gitarrfrälst och om någon ytterligare skulle fråga hur länge jag spelat och vad jag spelar på så har jag spelat runt 8 år, har 2 el-gitarrer, varav den ena står i min signatur, och har 1 stål och 2 nylonakustiska. DS.
October 28, 2002
Kan inte annat än att reka Trance Energy 2003 DVD'n ! underbart inehåll! Livesetten håller självklart högsta klass, Gielen, Blank, Tiesto, alla är där 😉 Dessutom är den inkluderade videon underbar!
October 11, 2002
Zunk wrote: u2 live in boston (eller nått, har lånat ut den till polarn för tillfället efterssom dvdn la av :()
ac/dc no bull har ja med!båda är enligt mig superklasse!! bilden är väl sviktande ibland..men ljudet är grymm0!
Just det, U2 dvdn hade jag precis glömt av, tack för att du påminde mig!
Beställd nu! 😀
October 26, 2003
Jiggly wrote: [quote=BubbleAng3L]Sensation 2002.. black and white edition..
Sensation 2003.. black and white edition..grym musik..
Är detta alltså DVD? Har inte hört talas om dom dock.. kanske för att jag inte lyssnar på sån musik..
Kan bero på de ja.. som Hauk sa.. måste dock importeras från ex. Holland.. 🙂
October 11, 2002
Hauk wrote: Jiggly det finns som dubbel dvd.. du får nog importera den dock. samma sak med trance energy.
Annars kan jag reka "DJ-Tiesto - My Life", dokumentär på DVD om honom, med massor av musik.
Okej..
Gillar faktiskt trance också, fast inte lika mycket som mina andra kärlekar.
Låtar som jag gillar är:
Gigi D'agostino - I´ll fly with you
några scooter låtar..
liksom "sköna" låtar.. inga hypersnabba "rave"-låtar typ, utan mer softa, sköna..
Kan du/ni rekommendera någon?
October 26, 2003
Jiggly wrote: [quote=Hauk]Jiggly det finns som dubbel dvd.. du får nog importera den dock. samma sak med trance energy.
Annars kan jag reka "DJ-Tiesto - My Life", dokumentär på DVD om honom, med massor av musik.
Okej..
Låtar som jag gillar är:
några scooter låtar..
liksom "sköna" låtar.. inga hypersnabba "rave"-låtar typ, utan mer softa, sköna..
Ayla - Angelfalls... lugn skön låt. t.o.m. med min mamma diggar den.. p.g.a att den inte är så "hypersnabb" 🙂
October 28, 2002
Gigi d'agostino gör främst Dance, och i'll fly with you heter igentligen L'Amour Toujours.
Scooter gör mycket covers, så skriv dom du gillar, för orginalen är alltid mycket bättre 😉
Artister som du säkert skulle gilla;
Svenson & Gielen - Melodisk trance, uplifting, inte "hypersnabbt" 😉
Mauro Picotto - melodisk trance, dance
DJ Tiesto - Lite speciell stil, men prova 8)
Blank N Jones - Ganska lika gigi d'agostino
Kan reka speciellt; Svenson & Gielen - We Know What You Did , mäktig trance minst sagt! underbar
October 11, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Jiggly][quote=Hauk]Jiggly det finns som dubbel dvd.. du får nog importera den dock. samma sak med trance energy.
Okej..
Låtar som jag gillar är:
några scooter låtar..
Ayla - Angelfalls... lugn skön låt. t.o.m. med min mamma diggar den.. p.g.a att den inte är så "hypersnabb" 🙂
Ja ser du, den har jag faktiskt också lyssnat på och gud vad skönt pianospelet är! Den glömde jag absolut.. helt underbar!
2 Guest(s)