May 17, 2002
skiroy wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Spinnjonte]Det låter ju rätt ok....inte så fet lön men det lär väl inte gå några pengar på båten heller.....verkar ju helschysst...
Jo jag är inte den som är ledsen för detta. HAr jag lite flyt med så kanske jag får se lite andra delar av världen än vad jag brukar göra.
Joo...och vi blir glada över det faktum att du inte kommer och härja i forumet. 😉
Du missar aldrig ett tillfälle 😛
September 12, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=skiroy][quote=Krqagyzzz][quote=Spinnjonte]Det låter ju rätt ok....inte så fet lön men det lär väl inte gå några pengar på båten heller.....verkar ju helschysst...
Jo jag är inte den som är ledsen för detta. HAr jag lite flyt med så kanske jag får se lite andra delar av världen än vad jag brukar göra.
Joo...och vi blir glada över det faktum att du inte kommer och härja i forumet. 😉
Du missar aldrig ett tillfälle 😛
Klart... 🙂
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=DiDi][quote=Dehman][quote=DiDi]hmmm... till skanör?
Vi kan ju åka till Falsterbo och kolla på Falsterbo Horseshow ;P
Finns där några som rider så gärna för mig 🙂
Dem gångerna jag varit där så har det varit väldigt många som ridit. Även män och kvinnor. 😉
Jag är på... 🙂
November 29, 2003
oxiswoofer wrote: blir o vara hemma....har inte råd eller ingen att åka med... kanske åka upp till norrland om jag lyckas skrapa ihop en biljett...
Jag och en polare funderar och dra ner till Denmark. :pidu:
Men om han bangar så kan ju oxiswoofer joina bara du orkar bära mycket. 🙂
October 22, 2002
ilg@dd wrote: [quote=oxiswoofer][quote=Spinnjonte][quote=oxiswoofer] blir o vara hemma....har inte råd eller ingen att åka med... kanske åka upp till norrland om jag lyckas skrapa ihop en biljett...
Åk, tåg.....gbg-norrland 300:-
vilket bolag? har bara hittat biljetter för 1000>....
Känner du ingen åkare därifrån som du kan lifta med??
Klart som korvspad det finns åkare som tar med sig folk. Kan du precissera mer vad norrland är för dig? Om du kan tänka dig att åka lite lastbil i 9-10h så kommer du ju upp till sundsvall har jag för mig. Sen så kan du nog åka med någon annan tradare därifrån om du vill högre upp sen. Ta dig ner till Schenkerterminalen i GBG och sen prata med någon chafför som kör åt "Milles åkeri" dom trafikerar norrland.
fisken wrote: [quote=ilg@dd][quote=oxiswoofer][quote=Spinnjonte][quote=oxiswoofer] blir o vara hemma....har inte råd eller ingen att åka med... kanske åka upp till norrland om jag lyckas skrapa ihop en biljett...
Åk, tåg.....gbg-norrland 300:-
vilket bolag? har bara hittat biljetter för 1000>....
Känner du ingen åkare därifrån som du kan lifta med??
Klart som korvspad det finns åkare som tar med sig folk. Kan du precissera mer vad norrland är för dig? Om du kan tänka dig att åka lite lastbil i 9-10h så kommer du ju upp till sundsvall har jag för mig. Sen så kan du nog åka med någon annan tradare därifrån om du vill högre upp sen. Ta dig ner till Schenkerterminalen i GBG och sen prata med någon chafför som kör åt "Milles åkeri" dom trafikerar norrland.
Norrland för mej?
Hudiksvall och uppåt..
Hade för mej att killen härstammade från Ö-vik eller Umeå..
Nu var det inte jag som skulle åka, jag är ju redan här uppe. 😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)