April 29, 2004
- Datorn
Lika självklar som det är skönt att hålla igen när man är extremt ... toa-nödig (2an)
- Mobiltelefonen
Lika självklar som livet.
- Digitalkameran
4.1mpx är glädje.
Så.. några prylar jag trodde skulle platsa i denna listan när jag köpte dom, men tyvärr har misslyckats.
- Sony PSP
Kul första dagarna, sen är det bara en liten, svart, plastig, flottig skärm, som igentligen inte är något rolig alls.
- Volvo 340 GL - 84
Trot eller ej, men den var inte något att ha.. Sämsta bilen någonsin tillverkad, och den var min. 🙂 Bra skick i alla fall. Nu är den krockad, och tur var väl det. Toppfart 160 😎
- MP3n
Självklart så ville jag vara värst, så jag blev den första i min klass som hade en mp3 för några år sedan. 3000 spänn, 256 mb.. utvecklingen går frammåt :bok: Trots allt.. använder den aldrig nu för tiden.
January 4, 2001
Black_light wrote: Matteboken
Hmm, i prylväg är det mest saker jag vill ha, inte saker jag har. 🙂
Men nu sitter jag och väntar på en ny cykeln som skulle levereras mellan 13-16 idag, en tidig julklapp till mig själv. 😉
Så om ett par timmar ligger förhoppningsvis denna skönheten på min lista:
[Image Can Not Be Found]
Tillsammans med:
[Image Can Not Be Found]
och
[Image Can Not Be Found]
Sen är det ju lite andra grejjer som ligger mig varmt om hjärtat i prylväg, snowboarden, skärmarna, lägenheten etc.
I januari hoppas jag även kunna fylla på listan med denna:
[Image Can Not Be Found]
Right Delph1? 😎
January 4, 2001
Black_light wrote: [quote=Coore][quote=Black_light]Matteboken
Vaddå då? Matte är ju skoj, det är lätt också 🙂
Förresten, du skulle skaffa dig en lödd-station, vad ska du lödda?
Om du tycker matte är lätt så kan jag ju skicka dig ett par av mina böcker så kan vi se hur långt du kommer.. 😉
Jag har redan en löd-station, vad jag ska köpa är en ny förstärkare.
Jag löder lite titt som tätt, här senast lödde jag ihop en pic-programmerare, som jag förövrigt inte har kommit igång att använda än. 😡
Edit:
Jag har fått cykeln! Snacka om kick-ass!
1 Guest(s)