October 24, 2002
Tjo!
Skulle vara intressant att se vad folk besitter för nersidor här.
Själv kan jag berätta att jag har problem med insomning, får dock melatonin emot det. Klarar mig utan det, men då blir det ibland att man somnar allt för sent och sover hela förmiddagen och missar skola/arbete, något som hände mig idag 🙂
Lista på 🙂
February 16, 2004
KorSpo wrote: Är halvdöv på ena örat efter en öroninflammation när jag var yngre. Sen tycker jag att jag är för liten.
Var den långt gången då?
Tänk om man skulle klarat sig med endast en här i livet.
Har tappat räkningen lite men sammanlagt från när jag föddes till nu så är det 3 eller 4.
February 21, 2004
Om jag bara mindes vad skiten hette!! om någon sjukdomsexpert råkar läsa detta kan han ju säga till ... det är ett syndrom på S som gör att så fort det är lite kallt ute försryser jag händer och fötter så dom blir kritvita helt utan blod, lite störande på skidsemester o så menmen
May 3, 2004
Pojo wrote: [quote=KorSpo]Är halvdöv på ena örat efter en öroninflammation när jag var yngre. Sen tycker jag att jag är för liten.
Var den långt gången då?
Har tappat räkningen lite men sammanlagt från när jag föddes till nu så är det 3 eller 4.
Jag har haft öroninflammation typ ja 6-7 gånger jag oxå, jag vet faktiskt inte varför men det vart typ skit med den där första, vet inte varför men trumhinnan läckte fel eller något sånt... Skulle kunna operera mig om jag vill men det kan inträffa komplikationer med operationer och ju i med att jag knappt märker av det i vanliga livet så skitsamma...
February 16, 2004
KorSpo wrote: [quote=Pojo][quote=KorSpo]Är halvdöv på ena örat efter en öroninflammation när jag var yngre. Sen tycker jag att jag är för liten.
Var den långt gången då?
Jag har haft öroninflammation typ ja 6-7 gånger jag oxå, jag vet faktiskt inte varför men det vart typ skit med den där första, vet inte varför men trumhinnan läckte fel eller något sånt... Skulle kunna operera mig om jag vill men det kan inträffa komplikationer med operationer och ju i med att jag knappt märker av det i vanliga livet så skitsamma...
När jag var lite hade jag såna där konstiga rör grejer (operation).
Sen har det ju varit lite olika hur långt gången den är fören mans fått en läkare att fixa mediciner.
Och det där med operation vad är det för nån operation mina läkare har inte sagt nåt om sånt tror jag bara om att man kan skaffa hörapparat ifall det blir riktigt svårt.
November 4, 2001
Mitt problem måste berättas för att förstås:
Är av typen blir trött när jag har tid. Har lätt astma men klassas som extrem allergi egentligen.
Sjuk allergisk mot katter. På skalorna man får av läkarna på vad man är allergisk för brukar folk ha 8-9 när dom blir tiktigt sjuka, jag toppade på en bit over 90.
Alla hade katthår och skit på sig i pluggen och jag var mindre frisk, pressade ändå. detta i samband med annat ledde till att jag sov 2-3h / natt i dryga 3 år.
Man får ju svårt och andas för att man ska undvika sakerna. Eftersom jag pressade på kom kroppen på att sabba något annat för att jag skulle ge fan i att utsätta mig för det jag vara allergsik för. Resulterade i att nerver har muppat upp sig i vissa organ.
I grun och botten är det som att vakna till världens bakfylla (utan huvudverk) och känna så tills man lägger sig.
Detta skall försvinna med tiden, bara jag får vila upp mig =)
July 27, 2002
Närsynt, behöver glasögon för att läsa på tavlan i skolan, kolla tv och antagligen köra bil sen.
Övervikt, men det är borta inom 1 år.
Ont i ryggen, försvinner i.o.m övervikten, redan försvunnit kanske 80%.
Det var väl det fysiska, på den psykiska delen vet jag inte.
May 3, 2004
Pojo wrote: [quote=KorSpo][quote=Pojo][quote=KorSpo]Är halvdöv på ena örat efter en öroninflammation när jag var yngre. Sen tycker jag att jag är för liten.
Var den långt gången då?
När jag var lite hade jag såna där konstiga rör grejer (operation).
Sen har det ju varit lite olika hur långt gången den är fören mans fått en läkare att fixa mediciner.
Och det där med operation vad är det för nån operation mina läkare har inte sagt nåt om sånt tror jag bara om att man kan skaffa hörapparat ifall det blir riktigt svårt.
Alltså jag har gått hos en örondoktor i 10 år snart. Trots det känner jag mig verkligen som en nybörjare när det gäller problemet jag har. Jag ska kunna operera mig iaf, jag har dock egentligen inget fel på grejjerna inne i örat. Min innerhörsel är 100%. Dock så är det något som täpper till mot trumhinnan som gör att ljudet inte kommer in. Är säkert mer komplicerat än så för annars skulle de väl fixat det direkt men som de förklarar så är det de som är felet iaf. Jo jag hörde oxå det där om rör när jag var yngre. Då pratade de hela tiden om att jag skulle växa till mig osv, nu så säger de att jag bara ska avvakta. "Det ser fint ut" osv... Ändå jäkligt jobbigt för jag drabbas ganska lätt av öroninflammation. Gäller att skydda örat vintertider...
1 Guest(s)