May 3, 2004
Callister wrote: Från svalget bakom näsan går det en tunn gång till mellanörat, den så kallade örontrumpeten. Och så vitt jag vet är det vanligt att man har problem där, men kan ändå ha en "fungerande innerhörsel".
Inte det felet jag har iaf, men gaah orka... mitt liv e hårt och nu vet ni om det iaf :bgrin:
January 12, 2004
Tja...
Jag har:
Tinnitus, som är kronisk, dvs den kan bara bli värre.
Trasiga knän pga att jag löpte mycket i min ungdom.
Ont i ryggen sedan 3 år tillbaka så jag är 100% sjukskriven.
På gränsen till att ha en hörselnedsättning.
Överviktig, ska ner till mina normala smala 100kg. :bgrin:
Glasögon.
Förhöjd kroppstemp., har en normal temp på nånstans mellan 37-38 grader, dvs jämfört emd en "normal" person så har jag ständig feber, vilket gör att jag lätt får 40-41 grader när jag är riktigt sjuk.
September 28, 2003
haft problem med kort stubin men den har visst växt nu;
grava sömnproblem enligt vissa tycker inte jag dock då jag trivs;
ooh just det är kort ca 177-180 🙁 men det är nog allt;
en till kom jag på: folk har svårt att förstå mej om jag försöker förklara någonting, jag förenklar allt för att jag tänker nog annorlunda;
March 11, 2003
obelix wrote:
Glasögon.
Förhöjd kroppstemp., har en normal temp på nånstans mellan 37-38 grader, dvs jämfört emd en "normal" person så har jag ständig feber, vilket gör att jag lätt får 40-41 grader när jag är riktigt sjuk.
Hur fasen kan du gå upp i vikt? Förhöjd kroppstemperatur brukar kräva enorma mängder energi, och därmed leda till viktminskning. Äter du abnorma mängder, eller?
January 12, 2004
denstore wrote: [quote=obelix]
Glasögon.
Hur fasen kan du gå upp i vikt? Förhöjd kroppstemperatur brukar kräva enorma mängder energi, och därmed leda till viktminskning. Äter du abnorma mängder, eller?
Nope, har alltid varit sån här...
Vissa dagar kan jag lämna ett handavtryck om jag håller handen 3-5cm ovanför ett ben, genom jeans.
October 24, 2002
Mind wrote: vart tjackar man melatonin ? jag brukar ta några timmar på mig att somna, rätt tråkigt i längden.
Finns på nätet, dock är det en del snack om att det är antingen utblandat eller helt fejk.
Skulle rekommedera dig att gå till fula Lennart runt hörnet eller gå till en docker och få det utskrivet.
2 Guest(s)