March 21, 2003

Callister wrote: Närsynt, behöver glasögon för att läsa på tavlan i skolan, kolla tv och antagligen köra bil sen.
Övervikt, men det är borta inom 1 år.
Ont i ryggen, försvinner i.o.m övervikten, redan försvunnit kanske 80%.Det var väl det fysiska, på den psykiska delen vet jag inte.
Samma här utom övervikten... är dock rätt lång och får slitningar på kroppen på det sättet istället...(Och att jag sitter förmycket vid datorn utan att träna nått).... :bgrin:
July 3, 2003

haha, min tur då antar jag, få se nu, passiv rökare i 16 år (de värsta som finns) tack vare de ingen kondition, dock ett starkt hjärta som får slita ungefär som en jappse-motor på 13k rpm 😉
snart förstört mina öron för att jag lyssnar på för hög musik i hörlurarna, men de skiter jag i.... tål inte att förlora, ingen sjukdom, men de e ju alltid kul när man hör folk som slår sönder tangentborden när de går dåligt i nåt spel, finns flera på våra lan 😛
och dessutom, alla som säger att de e korta knäcker inte mig, jag är 162 eller nåt sånt lång, och har inga problem med kroppen, jag SKA va såhär lång tydligen, fan lika lång som pappa.... 🙁 jaja... väger inte så mycke, 53 kg.... tillräckligt med muskler för att vissa tjejer ska bli "imponerade" medans andra bara "vadå muskler??" 😛
hm, få se, just ja, jag använder ofta engelska mer än svenska när jag ska prata om vissa saker över msn t.ex. 😛 kan inte svenska, blir ofta fel ibland.... en fråga, har man förresten nåt fel om man inte fattar grammatiken men kan ändå?
just ja, jag har sjuk o-ordning också, en gång fick min kompis ett ryck och städade hela mitt rum för att de va "för stökigt" så att han inte klarade av att va där 😛
disciplin är de nog illa med också, eller, jag gör som pappa säger, men sen är de slut där, och arbetsmoralen i skolan suger nog mest av allt efter min kondition pga att pappa har rökt hela mitt liv och därmed är man skadad för livet.... 🙁 jag som ville bli nåt inom idrott.... ville ju kunna nåt, men mina lungor tar kol på mig, och har säkert stoppat min växt också då jag har för mig att tjära och rök kan göra de??
iaf så kan man göra de om man röker själv har jag läst, så varför skulle det inte bli så när man är passiv ???
March 21, 2003

DiDi wrote: [quote=Farbror]Samma här utom övervikten... är dock rätt lång och får slitningar på kroppen på det sättet istället...(Och att jag sitter förmycket vid datorn utan att träna nått).... :bgrin:
Hur lång är du Farbror?
Inte SÅÅÅ extremet lång, det finns många på forumet som är längre men jag växte så fort när jag var liten .... sluta växa i 7an-8an... Då var jag 1.92m och det är jag nu med...sen väger jag typ 80 nu och det är inte bara muskler precis 🙄
August 20, 2001

Farbror wrote: Inte SÅÅÅ extremet lång, det finns många på forumet som är längre men jag växte så fort när jag var liten .... sluta växa i 7an-8an... Då var jag 1.92m och det är jag nu med...sen väger jag typ 80 nu och det är inte bara muskler precis 🙄
Jo, jag är 200cm och jag börjar redan käna av slitningar i kroppen. Nästan Ingenting är ju tillverkat för längre personer. Åker man buss, får man kämpa för att resa sig när man ska av för att stolarna är så små och dåligt utformade...
May 10, 2002

bjorne wrote: Tjo!
Skulle vara intressant att se vad folk besitter för nersidor här.
Själv kan jag berätta att jag har problem med insomning, får dock melatonin emot det. Klarar mig utan det, men då blir det ibland att man somnar allt för sent och sover hela förmiddagen och missar skola/arbete, något som hände mig idag 🙂
Lista på 🙂
om det ser som en "nersida" så har jag den och det är nog den enda.
Hmm, var ska man börja..
Kroniskt trött
Ser dåligt
Plattfot
Svankrygg
Lider av underlängd, dvs bör enligt BMI och min vikt vara minst 2 dm längre.
Nikotinberoende
och till på köpet förkyld just nu.
*EDIT*
Glömde bort mitt dåliga minne 🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 17, 2002

Hmm, min tur att skriva i den här tråden antar jag
Har blödarsjuka (Hemofili A, svåraste sorten) http://www.fbis.se för de som vill veta mer
Sitter i rullstol
Helpajat knä
Små eller större ledskador/förslitningar i armbågar, axlar, knä
Kort stubin i diskussioner
Alldeles för lite tålamod med pillersaker, efter 10 minuter av att saker inte funkar får jag en extremt stickande svett pga att jag är förbannad som driver dig ännu mer till vansinne.
Jag vet inte vad mer man kan skriva
Då jag var mindre fick jag Hepatit C (Gulsot) genom en ren "lyckträff" då jag fick en blodtransfusion (De renade inte blodet på den tiden), men det lyckades jag få bortbehandlat som tur är.
Hade jag varit född 2 år tidigare hade jag nästan garanterat haft HIV eftersom medicinen de gav till blödarsjuka då gav en det. Nån tur ska man väl ha, ellerhur?

February 12, 2003

CoLiC wrote: Hmm, min tur att skriva i den här tråden antar jag
Har blödarsjuka (Hemofili A, svåraste sorten) http://www.fbis.se för de som vill veta mer
Sitter i rullstol
Helpajat knä
Små eller större ledskador/förslitningar i armbågar, axlar, knä
Kort stubin i diskussioner
Alldeles för lite tålamod med pillersaker, efter 10 minuter av att saker inte funkar får jag en extremt stickande svett pga att jag är förbannad som driver dig ännu mer till vansinne.Jag vet inte vad mer man kan skriva
Då jag var mindre fick jag Hepatit C (Gulsot) genom en ren "lyckträff" då jag fick en blodtransfusion (De renade inte blodet på den tiden), men det lyckades jag få bortbehandlat som tur är.
Hade jag varit född 2 år tidigare hade jag nästan garanterat haft HIV eftersom medicinen de gav till blödarsjuka då gav en det. Nån tur ska man väl ha, ellerhur?
Ouch... Tur att du slapp HIV iaf...
1 Guest(s)