Era handikapp/sjukdommar eller andra nersidor.|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Era handikapp/sjukdommar eller andra nersidor.
Anton Nilsson
Member
Medlem
Forum Posts: 6496
sp_UserOfflineSmall Offline
750979
October 19, 2004 - 3:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Psoriasis, som tur är är det en relativt mild form och mitt fagra ansikte är hittilsl inte drabbat sånär som en 1x1 cm stor fläck "i" mitt ena ögonbryn.

Annars är det väl lite väl mycket kvarvarande acne och så lite sömnproblem.

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
750982
October 19, 2004 - 3:26 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: [quote=Dehman]Vet inte om detta är en direkt last men ibland tycker jag det är jobbigt. Jag kommer typ alltid ihåg allt. Glömmer aldring något. Förutom om jag inte lagt någon uppmärksamhet på något.

upp till bevis, vad hade jag för avatar före den jag har nu?

Brukar inte kolla på namnet. Kollar oftast bara på avatar. No offence men har inte lagt märket till dig förrens de senaste veckorna. ;>

AMD_RULEZ wrote: [quote=Dehman]Vet inte om detta är en direkt last men ibland tycker jag det är jobbigt. Jag kommer typ alltid ihåg allt. Glömmer aldring något. Förutom om jag inte lagt någon uppmärksamhet på något.

Du var väl ganska smal? Vet inte om du ser det som en börda...

Dehman wrote: Typ svårt att somna respektive vakna. ;> Sen kommer jag in i vissa perioder då jag har ruskigt ont i magen i ett några veckor. Sen är det väl lite annat sådant smått, för smal, för lat o.s.v. 😀

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
750983
October 19, 2004 - 3:26 pm
sp_Permalink sp_Print

UndaC wrote: Psoriasis, som tur är är det en relativt mild form och mitt fagra ansikte är hittilsl inte drabbat sånär som en 1x1 cm stor fläck "i" mitt ena ögonbryn.

Annars är det väl lite väl mycket kvarvarande acne och så lite sömnproblem.

Och en mycket mycket sjuk hjärna... 😀

Pojo
Member
Medlem
Forum Posts: 2239
751000
October 19, 2004 - 3:44 pm
sp_Permalink sp_Print

KorSpo wrote:
Alltså jag har gått hos en örondoktor i 10 år snart. Trots det känner jag mig verkligen som en nybörjare när det gäller problemet jag har. Jag ska kunna operera mig iaf, jag har dock egentligen inget fel på grejjerna inne i örat. Min innerhörsel är 100%. Dock så är det något som täpper till mot trumhinnan som gör att ljudet inte kommer in. Är säkert mer komplicerat än så för annars skulle de väl fixat det direkt men som de förklarar så är det de som är felet iaf. Jo jag hörde oxå det där om rör när jag var yngre. Då pratade de hela tiden om att jag skulle växa till mig osv, nu så säger de att jag bara ska avvakta. "Det ser fint ut" osv... Ändå jäkligt jobbigt för jag drabbas ganska lätt av öroninflammation. Gäller att skydda örat vintertider...

Rören har man ju för att tömma ut vätsak eller vad det är som finns bakom trumhinnan de kan väl också picka ett hål där eller nåt för att lätta på trycket vet inte hur du har det.

Vete gudarna om de kan göra nåt vettigt åt min hörsel. Hör inte så dåligt men men svagt tal hör jag inte utan man ska tala ordentligt åt mig. Men detta är lite inviduellt hur hårt man talar.

Sen är jag närsynt så har glasögon men inte så mycket så att jag msåte ha glasögon för körkortet fast använder dem hela tiden ändå.

whoracle
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1942
751042
October 19, 2004 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print

glasögon
tinnitus
lite lusta leder som knakar för jämnan(gör inte ont iaf)
hade en massa öroninflammationer när jag var liten, så jag hörde i princip ingenting på den tiden, t.ex så hörde jag inte dörrklockan eller när folk pratade...

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
751075
October 19, 2004 - 5:10 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe, bjorne är det så illa att du måste höra att det finns folk som kanske har det värre än dig :d

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
751102
October 19, 2004 - 5:35 pm
sp_Permalink sp_Print

Plattfot.
Pollenallergi.
Stavar illa.
Förstår inte innehållet i längre texter.
75% av min vakna tid har jag ont i fötterna.
Min ryggrad är som ett S (bokstavligt talat).
Otroligt otränad.
Har 3 kulor i påsen... :cy:
Otroligt fula tandrader å därav usel andedräkt. Ingen tjej vill hångla med en som har en död grävling i munnen. cry
En sned kük. 8-[

Sen runkar jag nog för mycket.

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
751115
October 19, 2004 - 5:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Grayfox wrote: E 196cm jobbigt ibland men kan oftast komma till bra nytta, största nersidan e väl att picken pekar åt vänster 🙁

Du vet att det innebär att ifall du får dig en son så kommer han bli bög.

kutlo wrote: aggresiv :bgrin: säger mina polare iaf...... svag tintus i vänster öra.

Ta inte åt dig av det, det är väldigt stor skillnad på aggresiv och aggresiv, en person som är aggresiv säger man inte till honom att han är aggresiv.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
751140
October 19, 2004 - 6:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Ni som har "problem" med era snea kukar så är det mer normalt att den inte står rakt, än att den gör det.
Men om man är ett måndagsexemplar och den pekar jävligt mkt kanske det är lite svårt. 🙂

Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
751161
October 19, 2004 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Ni som har "problem" med era snea kukar så är det mer normalt att den inte står rakt, än att den gör det.
Men om man är ett måndagsexemplar och den pekar jävligt mkt kanske det är lite svårt. 🙂

hahaha, måndags-ex av en kuk? laugh

Jag har inga sjukdomar eller liknande, är frisk som en nötkärna wink

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
751162
October 19, 2004 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Ni som har "problem" med era snea kukar så är det mer normalt att den inte står rakt, än att den gör det.

De är bara så man säger för att lugna ner småpojkarna i skolan...

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
751199
October 19, 2004 - 6:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Pim_ wrote: [quote=Callister]Ni som har "problem" med era snea kukar så är det mer normalt att den inte står rakt, än att den gör det.

De är bara så man säger för att lugna ner småpojkarna i skolan...

Dont you even try your ironi on me. 😀

Nej det har jag läst. =)

Anton Nilsson
Member
Medlem
751211
October 19, 2004 - 6:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Pim_ wrote: De är bara så man säger för att lugna ner småpojkarna i skolan...

Kanske är det så du säger till småpojkarna i skolan när de säger att de inte vill ta i din... 😉

.ToL
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1319
751261
October 19, 2004 - 7:56 pm
sp_Permalink sp_Print

AarJay wrote: haha, min tur då antar jag, få se nu, passiv rökare i 16 år (de värsta som finns) tack vare de ingen kondition, dock ett starkt hjärta som får slita ungefär som en jappse-motor på 13k rpm 😉

snart förstört mina öron för att jag lyssnar på för hög musik i hörlurarna, men de skiter jag i.... tål inte att förlora, ingen sjukdom, men de e ju alltid kul när man hör folk som slår sönder tangentborden när de går dåligt i nåt spel, finns flera på våra lan 😛

och dessutom, alla som säger att de e korta knäcker inte mig, jag är 162 eller nåt sånt lång, och har inga problem med kroppen, jag SKA va såhär lång tydligen, fan lika lång som pappa.... 🙁 jaja... väger inte så mycke, 53 kg.... tillräckligt med muskler för att vissa tjejer ska bli "imponerade" medans andra bara "vadå muskler??" 😛

hm, få se, just ja, jag använder ofta engelska mer än svenska när jag ska prata om vissa saker över msn t.ex. 😛 kan inte svenska, blir ofta fel ibland.... en fråga, har man förresten nåt fel om man inte fattar grammatiken men kan ändå?

just ja, jag har sjuk o-ordning också, en gång fick min kompis ett ryck och städade hela mitt rum för att de va "för stökigt" så att han inte klarade av att va där 😛

disciplin är de nog illa med också, eller, jag gör som pappa säger, men sen är de slut där, och arbetsmoralen i skolan suger nog mest av allt efter min kondition pga att pappa har rökt hela mitt liv och därmed är man skadad för livet.... 🙁 jag som ville bli nåt inom idrott.... ville ju kunna nåt, men mina lungor tar kol på mig, och har säkert stoppat min växt också då jag har för mig att tjära och rök kan göra de??
iaf så kan man göra de om man röker själv har jag läst, så varför skulle det inte bli så när man är passiv ???

Är du min förlorade tvilling bror eller? :o. Det där stämmer typ exakt på mig. Har dock rökt själv i 7-8 år. Annars är det fan inte mycket som är fel 😮 :o.

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
751275
October 19, 2004 - 8:03 pm
sp_Permalink sp_Print

UndaC wrote: [quote=Pim_]De är bara så man säger för att lugna ner småpojkarna i skolan...

Kanske är det så du säger till småpojkarna i skolan när de säger att de inte vill ta i din... 😉

Nejnej, jag kör med, "vem vill ha godis? blunda o gapa stort" mkt enklare o 90% success rate, svider lite när de rackarna biter bara...

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
751276
October 19, 2004 - 8:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Balladen om Theobald Thor handlar om mitt organ. Är ett handikapp när den är väldigt stor...

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
751278
October 19, 2004 - 8:05 pm
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan]Balladen om Theobald Thor handlar om mitt organ. Är ett handikapp när den är väldigt stor...

hur full var du när du döpte snorren din till Theobald Thor? :arg:

Anton Nilsson
Member
Medlem
751289
October 19, 2004 - 8:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Pim_ wrote: [quote=UndaC][quote=Pim_]De är bara så man säger för att lugna ner småpojkarna i skolan...

Nejnej, jag kör med, "vem vill ha godis? blunda o gapa stort" mkt enklare o 90% success rate, svider lite när de rackarna biter bara...

Meh, då måste vara ganska ung, du måste lära dig att sparka ut tänderna på dem först.

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
751359
October 19, 2004 - 9:00 pm
sp_Permalink sp_Print

UndaC wrote: [quote=Pim_][quote=UndaC][quote=Pim_]De är bara så man säger för att lugna ner småpojkarna i skolan...

Meh, då måste vara ganska ung, du måste lära dig att sparka ut tänderna på dem först.

:)R
grova veckan på NH nu

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
751382
October 19, 2004 - 9:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Har bara ett öga sedan jag fick Cancer på vänster öga när jag var 3 år. Kommer ihåg i princip allt därifrån iaf, det är därför jag är så psykad och böörtskämd 😕

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 54
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL