July 27, 2002
Extatic wrote: [quote=Pim_][quote=Extatic]Jag pratar både tyst och otydligt. I mitt huvud låter det ok, men folk frågar ofta "va?" när jag har sagt nåt 😉
va?
är det nån som kan hitta på en kommentar till allting man säger så är det fan du, Pim
Han är tränad av den bästa.
November 5, 2001
Inte är det mycket rätt med folket på NH. Kan det vara så att foum drar åt sig diverse avarter? Inget illa ment men det är fruktänsvärt mycket fel på folk. Själv är jag inget undantag. Fast kanske inte så grovt som vissa andra. Har nämligen glasögon. Sen har jag väl säkert andra fel också men inga fysiska
November 16, 2002
ocz wrote: [quote=Farbror]shit ... kan du inte fixa ett svart öga 😀
😀 😀 Ska fråga läkaren om hon kan göra en svart kopia på det nya ögat... Eller, dom är ganska dyra, vi får se 🙂
Kan motivera med att det kommer matcha mitt svarta hår.
Heheh varför inte ett reptilöga lr bara en svart puppill ingen iris då vore tufft
annars om du e naruto freak så kan du ju alltid skaffa ett sharingan öga 🙄
September 16, 2002
Diabetiker.
Jag har tagit långt över 20 000 sprutor.
Nu har jag pump, men jag gillar den inte, den är ivägen.
Jag har dålig syn, men vägrar ha glasögon för det går ändå.
Ryggproblem, har fått akupunktur, men det hjälpte bara någon månad och under månaderna jag fick det.
Ibland blir det nå knäpp i bröstet. Det är som om jag får senadrag i hela bröstkorgen och kan knappt andas, och kan absolut inte röra mig.
:bgrin:
February 12, 2003
Kizo wrote: Diabetiker.
Nu har jag pump, men jag gillar den inte, den är ivägen.Jag har dålig syn, men vägrar ha glasögon för det går ändå.
Ryggproblem, har fått akupunktur, men det hjälpte bara någon månad och under månaderna jag fick det.
Ibland blir det nå knäpp i bröstet. Det är som om jag får senadrag i hela bröstkorgen och kan knappt andas, och kan absolut inte röra mig.
Behold! Kanylmannen är här!
September 16, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Kizo]Diabetiker.
Nu har jag pump, men jag gillar den inte, den är ivägen.Jag har dålig syn, men vägrar ha glasögon för det går ändå.
Behold! Kanylmannen är här!
8)
February 3, 2003
Jag vet inte.. Är smått manodeppresiv..Kommer och går utan anledning oftast 🙂
Påstås vara aspergare av en kompis som själv är det... Om det är ett handikapp eller inte vete fan. Får göra en undersökning..
OCZ : Kan du styra ögonen oberoende av varandra? 😉 host host...
1 Guest(s)