July 3, 2003
hahah.... fan va coolt, reptilögon..... de skulle jag vilja ha ju... vill va unik på nåt sätt ju.... 😛 haha.... jaja, de e väl därför man ska färga håret till nyår då, moahaha .. 😀 GREEN! 😛
är de normalt att va über-impulsiv? att man inte kan koncentrera sig på en enda sak utan allt ska man göra samtidigt och sen kommer man av sig från en sak man höll på med innan...? 😛
February 3, 2003
ocz wrote: Va? Jag kan knappt styra vänster öga alls. Eftersom att själva protesen är för liten och konstigt gjord... Hatar det eftersom att jag ser helt mongo ut, därför brukar ja lägga luggen över det ögat.
kan nästan röra dom oberoende av varandra.. det som inte gått änsålänge är att få bägge att peka utåt... =/ antar att det är ett handikapp 😛
August 20, 2001
När vi ändå snackar om ögon...
På mitt vänsteröga är irisen grön/ljusbrun och på mitt högeröga är irisen delad så att övre halvan är grön/ljusbrun och undre halvan är mörkbrun.
Sen har jag massa svarta prickar i vitan...
Ibland muterar det gröna ögat lite och blir väldigt grönt... 😀
February 12, 2003
DiDi wrote: När vi ändå snackar om ögon...
På mitt vänsteröga är irisen grön/ljusbrun och på mitt högeröga är irisen delad så att övre halvan är grön/ljusbrun och undre halvan är mörkbrun.
Arkiv-X någon? 😛
August 20, 2001
Mean Machine wrote: [quote=DiDi]När vi ändå snackar om ögon...
Arkiv-X någon? 😛
Eller X-Men, vad jag har för superkrafter vete tusan... 🙂
July 3, 2003
Metz wrote: [quote=AarJay]är de normalt att va über-impulsiv?
Hmm ? kontstig mening
btw varför vill du vara normal
hm, kanske inte vill va normal, bara undrar om de e normalt.... glömma saker snabbt, särskilt känslor.... rätt negativt egentligen tror jag... aja, w.e... 😛
February 3, 2003
DiDi wrote: När vi ändå snackar om ögon...
Häftigt 🙂 när jag var liten hade jag helt mörkbruna ögon och nu för något år sedan började dom bli gröna i mitten mot pupillen..sedan har det gröna bara blitt större =/
March 14, 2004
adamnassjo wrote: Fyfan va coolt.... Tjejerna gillar det kan jag tro..?
Brukar inte göra sådär alltid 😉 Tjejer får jag faktist ganska lätt...
Jag fick Cancer i vänster öga när jag var tre år ungefär 🙁 Så dom fick operera bort ögat, sen cellgiftsbehandling.
Det värsta är att jag kommer ihåg det mesta, typ. 🙄
Edit: Ni kanske ska få en normal bild... Gjorde mig så mongo och äcklig jag kunde där :bgrin:
2 Guest(s)