October 25, 2003
hmmm...
jag ska bli en framstående utvecklare av grafikkort med fläktarna uppåt med min polare, och då startar vi Liquid Hardware som imon 3 år är ett miljarföretag med minst 1000 anställda. Sedan när jag har tjänat en 200-300 miljoner ska jag bara sälja firman och åka runt i min tunade/stylade Supra hela dagarna.
Allt detta innan 25;)
November 4, 2001
Nej men seriöst nu....
Jag tänker ta en dag i taget, (slutar plugget nu - studenten)
Tänkte testa massor med olika saker...
Inga direkta ideer på vad jag vill bli eller hur mitt liv ska se ut. bara jag träffar en trevlig fru och får massa söta ungar så spelar det mindre roll vad jag gör!
vad tycker du? låter som ett vettigt liv eller?
February 12, 2002
fastbullit wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Steel]Byt avatar Kråkan, den skrämmer mig :cy: 😛
Mina avatarer är alltid skrämmande,, lär dig leva med det..
spiderman var bäst den passade dej tycker jag iaf
Mm, det var en av de jag tyckte om jag med,, får väl fundera ett tag om att byta tillbaka..
January 28, 2003
Gå ut gymnasiet
Lumpen, förhoppningsvis på LSK (Tack Stormaz!! :worshipp:)
Läsa till civilingenjör inom byggteknik. Det är iaf vad det lutar mot nu, kanske blir något annat område, men civ ing it is! 🙂 (Chalmers eller LTH)
Jobba några år och sedan starta eget företag
Första miljonen vid 35, ekonomiskt oberoende vid 45. Pensionering vid 55, givetvis fortfarande ägare till företaget så jag kan håva pengar, och sedan skall jag spela golf, resa runt och dö efter ett lyckligt liv 😉
Barn?
Ja, en son som kan ta över VD-posten i företaget när jag lämnar 🙄
January 23, 2002
fastbullit wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Steel]Byt avatar Kråkan, den skrämmer mig :cy: 😛
Ja, då var du ju nästan lite mystisk, nu är du ju bara... ja... taskigt å skriva vad jag tänker för det är inte snällt :bgrin:
January 28, 2003
SuperNova wrote: Tråkigt att se att allas liv bara går ut på pengar, ser vissa som antuder på att bara leva ett kul, bra liv där allt inte handlar om pengar...
handlar lite om en mognadsfråga hos vissa tror jag..
Jaså, det säger du.
Förklara hur du ska leva ett bra och kul liv när du lever på 13 000kr i månaden före skatt?
February 12, 2002
Steel wrote: [quote=fastbullit][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Steel]Byt avatar Kråkan, den skrämmer mig :cy: 😛
Ja, då var du ju nästan lite mystisk, nu är du ju bara... ja... taskigt å skriva vad jag tänker för det är inte snällt :bgrin:
Bytt tillbaka nu,, föll för grupptrycket.. 🙄
Men det "mystiska" jag hade är väl antagligen förlorat förevigt va?
Är riktigt nyfiken av mig, berätta vad du tänkte säga,, är det för elakt kan du väl dra det i ett PM..
January 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Steel][quote=fastbullit][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Steel]Byt avatar Kråkan, den skrämmer mig :cy: 😛
Bytt tillbaka nu,, föll för grupptrycket.. 🙄
Men det "mystiska" jag hade är väl antagligen förlorat förevigt va?
Är riktigt nyfiken av mig, berätta vad du tänkte säga,, är det för elakt kan du väl dra det i ett PM..
Såja, det var bättre.
Men du har rätt i att det lite "mystiska" har försvunnit 🙂
Jag hade inget taskigt å skriva 🙄
1 Guest(s)