September 28, 2003
SuperNova wrote: Tråkigt att se att allas liv bara går ut på pengar, ser vissa som antuder på att bara leva ett kul, bra liv där allt inte handlar om pengar...
handlar lite om en mognadsfråga hos vissa tror jag..
vissa kanske har svårt att tänka sej ett kul liv utan pengar, jag vill ut och resa och sånt inte sitta som direktör på nått företag och tänka på hur mkt golf jag kan spela när jag blivit gammal, när man blivit 50 har en massa andra dörrar stängt sej helt enkelt
March 20, 2003
Ngn livsplan har jag inte riktigt ännu men en 1,5årsplan har jag iaf.
Läsa klart vt-åk3, läsa sommarkurser för att håva in csnpengar hela sommaren samtidigt som jag jobbar hos mina syskon, läsa ht-åk3 (jo, det är i fel ordning)......sen kommer det roliga......släppa lite kapital och åka till Thailand ngra månader....läsa sommarkurser när jag kommer hem för att få in csnpengar......sen är det åk4 om jag fått ngn studiemotivation.....
April 11, 2003
Jag vill jobba som grävmiskinist efter jag tar studenten nu i Juni. Sen tycker jag det är skönt med det lite finare hem. Så på det kommer jag lägga lite stålar som jag kommer arbeta ihop. Sen när jag har ett fint och bra hem (som innebär stor bra tv, en ännu bättre dator och en ännu bättre hemmabio) kan man börja lägga pengar på annat. Tex bilen och kommande motorcykel.
Det är lite av mina planer. Låter som bra?
January 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Steel] Men du har rätt i att det lite "mystiska" har försvunnit 🙂
Jag hade inget taskigt å skriva 🙄
Då har du inte varit tillräckligt uppmärksamm.. 😛
Jo säg nu,, annars kan jag varken sova eller fortsätta med mitt liv..
Vadå inte tillräckligt uppmärksamm?
Det mystiska har ju försvunnit skrev jag ju. 😕
Nog med OT nu så tyvärr får du inte reda på vad jag tänkte skriva innan. 😛
January 23, 2002
Ni kan ju fördriva era liv på denna siten. 🙄
February 12, 2002
denstore wrote: Drömma om ett drägligt liv.
Inse att det sket sig.
Dö ensam och fattig....:D
Å dessa possitiva stavelser som slås in med dina fingerspetsar... 😀
Gör mig glad i hela kroppen, känns som jag kan sväva på moln..
Behöver du en vän så finns jag här för dig..
February 12, 2002
Steel wrote: Ni kan ju fördriva era liv på denna siten. 🙄
Drar du med rätt hastighet i ett visst spår så får du en ny hittsingel! 😀
January 22, 2002
fastbullit wrote: [quote=Zap][quote=CoLiC]Gifta mig och ha sex minst 10 gånger i veckan? 🙄
haha, ledsen Colic men sexet minskar drastiskt så fort man flyttar ihop...
jag drar slutsatsen att man inte ska flytta ihop då
Klart man ska! Det finns en massa fördelar med att vara sambos med. Sex är inte allt här i livet även om det känns så ibland...
Fan blir nästan rädd för mig själv! Trodde aldrig att jag skulle säga det där. Den sista whiskeyn måste slagit hårdare ön jag trodde...
July 4, 2003
fastbullit wrote: [quote=Zap][quote=CoLiC]Gifta mig och ha sex minst 10 gånger i veckan? 🙄
haha, ledsen Colic men sexet minskar drastiskt så fort man flyttar ihop...
jag drar slutsatsen att man inte ska flytta ihop då
Det skulle nog jag också göra då :p
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
1 Guest(s)