March 11, 2003
fastbullit wrote: [quote=denstore]Drömma om ett drägligt liv.
Inse att det sket sig.
Dö ensam och fattig....:D
get some prozac dude 🙄
Varför? Det är ju bara att lägga till ytterligare en faktor i slutet.
Ensam, fattig och lycklig.
Skulle det vara en förbättring?
Snarare förbittring.....
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore]Drömma om ett drägligt liv.
Inse att det sket sig.
Å dessa possitiva stavelser som slås in med dina fingerspetsar... 😀
Gör mig glad i hela kroppen, känns som jag kan sväva på moln..
Behöver du en vän så finns jag här för dig..
Jag gillar dig också kråkis. Men det betyder inte att vi skall ta långa duschar tillsammans på morgonen....:D
February 12, 2002
Jag å en kompis har den här underbara planen att jag ska förföra ( tro det eller ej ) en flicka,, och att han ska förföra modern. Dagen efter möts vi alla brevd frukostbordet,, helt underbart va? ( Orkar inte beskriva närmare men ni kan dra egna slutsatser 😉 )
Ett av mina "Att göra mål",, vill ni se fler kan ni kika i min lunarlista.. 🙄
September 28, 2003
denstore wrote: [quote=fastbullit][quote=denstore]Drömma om ett drägligt liv.
Inse att det sket sig.
get some prozac dude 🙄
Varför? Det är ju bara att lägga till ytterligare en faktor i slutet.
Ensam, fattig och lycklig.
Skulle det vara en förbättring?
Snarare förbittring.....
mmmm...vet inte vad jag ska säga
June 2, 2003
Många vänner (har jag redan)
Trivsamt jobb (har jag redan)
Fet lön......har jag inte :arg:
Summa sumarum det som saknas i mitt liv för att göra det fulländat är en satans massa pengar så de drömmar jag har kan förverkligas !!!
Vann en gång på stryktipset ...en sisådaär halv miljon....så jag vet hur de är att ha en fet plånbok..... men av nån konstig anlednibng så tog pengarna slut efter 1½ år........easy come easy go....men kul vare 😀
September 28, 2003
obelix wrote: [quote=fastbullit][quote=Zym]plan B är att bli polis =P
that's a big no no, police are totally hated everywhere
Jag trodde det var P-nisse och P-lisor som var mest hatade...
nej, ingen gillar poliser på riktigt, dem är petiga, ofta missbrukar dem sin makt osv iaf här i vmo.
May 17, 2002
hade tänkt mig så här ungefär:
Läsa till sjökapten. Segla runt på världshaven i med ett kryssningsfartyg eller oljetanker i 10-15 års tid tills jag är 40. Sedan går jag i land. Blir skeppsmäklare eller något helt annat. Under tiden jag jobbar på sjön tar jag kanske ledigt något år då och då och bara slappar samt lever på mina sparade löner. familj för det bli ifall jag ramlar på någon annars så struntar jag i det.
September 28, 2003
ooooo... just det måste skaffa en unge också ungen ska vara en pojk jag ska lära han allt jag kan, han ska börja styrketräna vid fem års ålder, han kommer tacka sin far när han är femton och ser ut som ett muskelberg, och får hur många brudar som helst och han ska följa med mej på mina resor.
July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Callister]Jag vill bara få ett trivsamt jobb med hyffsad lön, många vänner, en bra hälsa 🙂
låter som en bra plan. sälj den eller pantentera den.. du kan nog bli rik med ett sådant vinnande konsept i rockärmen
Det är bara sjömän som luktar sprit som har rockar. 🙂
November 22, 2001
Gå klart min utbildning (3 år elektroingenjör på chalmers)
Jobba ihop lite pengar, ta med mig tjejen och sticka utomlands, typ australien, nya zeeland (stava?) kanske någon säsong i alperna mm.
Sen antingen komma tillbaka o skaffa ett riktigt jobb eller hitta ett utomlands någonstans.
4 Guest(s)