September 12, 2001
MoparPower wrote: Jag håller på att renovera min bil till en http://www.440magnum-network.c.....dart.shtml Det är en Mopar med power 8)
IIihhhhhh....något av min drömbil. 🙂
Det fanns en äkta race Hemi Dart här i Piteå tidigare och det var en mäktig bil. Jag har förövrigt haft en Dart GT -69...något av en sleeper kan man säga.
Hade grymt kul med den bilen. 🙂
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=MoparPower]Jag håller på att renovera min bil till en http://www.440magnum-network.com/emailed/2001/sept01/1968hemidart.shtml Det är en Mopar med power 8)
Det fanns en äkta race Hemi Dart här i Piteå tidigare och det var en mäktig bil. Jag har förövrigt haft en Dart GT -69...något av en sleeper kan man säga.
Trodde du skulle vara mer åt Mustang eller Charger hållet... :-k
October 31, 2003
skiroy wrote: [quote=MoparPower]Jag håller på att renovera min bil till en http://www.440magnum-network.com/emailed/2001/sept01/1968hemidart.shtml Det är en Mopar med power 8)
Ge mig motorn, var finns den??? Nej det får räcka med min 440(hmmm kanske biturbo...nej! sluta! tyst med er)
December 5, 2001
Vamp wrote: Haft Vamp länge nu, fick nog lite undermevetet namnet från Vamp fråm MGS2. För jag tänkte aldrig på att heta så efter det att jag spelat det, utan det vart så med tiden. Bara hett något för stunden då.
EDIT: Kom på en sak. Vissa nick, tex mitt, är ett ganska vanligt nick som brukar vara uptaget på de flesta ställen. HUr är det med era nick? Upptaget ofta? Vad tar ni istället isf?
För mig är det upptaget i 50% av fallen. Då brukar jag ta vampthevamp, vampen eller vampis.
Krqagyzzz här på NH måste ju ha det lättast, kan ju aldrig vara upptaget 😀
Mitt är ofta upptaget på stora communityn, men då brukar jag använda The_Sardaukar eller liknande.
July 4, 2003
Var i behov av ett nick och hade sett många som tipsat att kolla efter ovanliga ord i en engelsk ordbok, så när jag var hemma hos en kompis tog jag en och hittade gastrick som betyder maginfluensa (tror jag), sen modifierade jag det lite och slutligen blev det GatriC.
May 7, 2004
Hmm, DexiL kommer ifrån Devil från början. På MSN så hette jag Devil ett bra tag, sen satte jag en liten djävul som v (alltså De(6)iL). Och 6 låter som X, ungefär. Då vart det helt plötsligt DeXiL. Det stora X:et ersattes efter ett tag med ett litet.
Jag har aldrig problem att regga mitt nick någonstans. 🙂
February 3, 2003
Mitt bara ploppade upp i huvudet när min kusin tyckte jag skulle ha ett nick. Då var det Kvadd och jag kallas Kvadd av dom flesta jag känner faktiskt. LorD_ lades dit senare och det använder jag mig inte av längre.
har funderat på att ta bort LorD_ från NH med men orka? Det får vara som det är 🙂
Det händer att mitt är upptaget... Jobbigt. Då blir det Kvadden.
May 10, 2002
gammalt mud nick, en figur i äventyrsromanen Bibeln också.
father of (i.e., "desirous of") a gift, the eldest son of Zeruiah, David's
sister. He was the brother of Joab and Asahel (2 Sam. 2:18; 1 Chr. 2:16).
Abishai was the only one who accompanied David when he went to the camp of Saul
and took the spear and the cruse of water from Saul's bolster (1 Sam. 26:5-12).
He had the command of one of the three divisions of David's army at the battle
with Absalom (2 Sam. 18:2,5,12). He slew the Philistine giant Ishbi-benob, who
threatened David's life (2 Sam. 21:15-17). He was the chief of the second rank
of the three "mighties" (2 Sam. 23:18, 19; 1 Chr. 11:20,21); and on one
occasion withstood 300 men, and slew them with his own spear (2 Sam. 23:18).
Abishai is the name of the Semitic chief who offers gifts to the lord of Beni-Hassan.
ballare med bibeln än mud
November 27, 2003
Jobbade på dagis för många år sedan och läste för barnen om grekisk mytologi och då oraklet vid Delphi. Efter det kallade barnen mig Delphi. Det stavades faktiskt Delphi i boken.
Vid tillfället fanns det dock en redan ganska etablerad StarCraft-spelare med det nicket då (SC var det som gällde då och de kommande åren) och jag fick helt enkelt knixa till i:et till en etta.
Det har visat sig vara ett fruktansvärt vanligt nick dock vilket gjort att man ständigt blir pm:ad, mailad eller messad på IRC av diverse nötter 🙄 Diiverse prefix/suffix trodde man skulle hjälpa men nej då.
//Andreas
2 Guest(s)