June 5, 2004
Mean Machine wrote: [quote=rock599]hängt med ett tag...kom på det av en slump mitt nick på LAN e sucker, mest på grund av att jag alla sa att jag sög på cs då lol. Numera "heter" jag zuKkeR som ja e utvecklat ifrån sucker 🙂
...Som är ännu mer cs, right?
kan inte mer än att hålla med,men kanske inte ska säga något med mitt "namn",eller?
June 28, 2001
Kom på MindRunner när jag var runt 14, jag var lite flummig på den tiden så jag tyckte att det var väldigt passande.
men Mindrunner är lite långt så jag använder oftast Mind, men på vissa ställen lever MindRunner kvar.
MIND
Och bara för att min avatar är delvis gul så har jag börjat förknippa Mind med gult, jag gillar igentligen inte alls den färgen.
Neonrosa/lila är mer min stil, inte för att jag skulle ha sådana kläder men färgen i sig är rätt tuff.
på min CS tid så använde jag Silent runner oxå, för jag smög omkring rätt mkt 🙄
May 17, 2002
Vamp wrote: Krqagyzzz här på NH måste ju ha det lättast, kan ju aldrig vara upptaget 😀
helt rätt, Krqagyzzz är aldrig upptaget. Om det mot förmodan råkar vara det så innebär det oftat att jag varit där några år tidigare och glömt bort det.
och var ifrån kommer då mitt nic Krqagyzzz? På den frågan kan jag bara svara: Läs guiden. 😉
MoparPower wrote: Jag håller på att renovera min bil till en http://www.440magnum-network.c.....dart.shtml Det är en Mopar med power 8)
Lagomt stora bilar Dartarna..
Hade en Dart Swinger -72 för många år sen..
Renoverade, vässade en 360+727 turboclutch och satte i den..Blev hyfsat vass, runt 350 hästar gissar jag.. Torker performer insug, 600 edelbrock 4-port, 2mm planade toppar. Cranekam(Kommer inte ihåg lyft) lagom för att slippa justera stallspeeden., High intenser, Headders, 2,5" system...8 3/4" diff-axel, lagom släta 225or bak..
Shysst bil..
https://www.nordichardware.se/.....bild01.jpg
*Edit*
Ang nick??
Haft mitt sen 96-97 tror jag..Sen jag reggade första och nuvarande hotmail..
Min skiftbas på fabriken kallade mej ofta "ilgadd", p.g.a att jag kan vara ganska full i f*n och småjäklig emellanåt..Så är en ilgadd.
Och en ungpojk som var med mej på skiftet tyckte att "klart du ska ha en hotmailadress" sa att jag skulle ha en "anonym" så ingen visste vem jag var så..det blev ilgadd då..
PS. Det var bland de första gånger jag över huvet taget kom i kontakt med datorer..
Min första tanke när det drogs in datorer på jobbet var väl.."Va f*n, ska man trycka på start för att stänga av", vad är det för skit, kasta ut dom jäkla grejjerna.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 10, 2001
Var med i ett bbs comunity tidigt 90-tal.
Vi snackade om overclock mest. efter ett tag blev vi internet, snackade vidare om overklock, .. Iallafall vi tävlade då om vem som kunde hotta sin rig mest,,, undertecknad vann oftast,, Sen kom en japps o en finne o slog alla rekord.. då sa jag. - jag skall bli först på 20ghz... och där kom nicket.
Jag har inga förhopningar om att bli först på 20 längre,,, men jag var först att claima det i allafall 🙂
May 19, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Vamp]Krqagyzzz här på NH måste ju ha det lättast, kan ju aldrig vara upptaget 😀
helt rätt, Krqagyzzz är aldrig upptaget. Om det mot förmodan råkar vara det så innebär det oftat att jag varit där några år tidigare och glömt bort det.
och var ifrån kommer då mitt nic Krqagyzzz? På den frågan kan jag bara svara: Läs guiden. 😉
Misstänkte det ;).
Orkar därimot inte läsa guiden en gång till för att få reda på varför det heter som du gör ;). Du råkar inte ha en kort förklaring på lager? 8)
February 11, 2004
March 18, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Vamp]Krqagyzzz här på NH måste ju ha det lättast, kan ju aldrig vara upptaget 😀
Skulle du inte kunna skriva ut uttal? :bgrin:
Hmm, mitt nick. Kan ju säga att jag inte var så "leet" med flashen i cs när man lirade det med polare mot botar för länge sen.
Lux = teamflash 😕
January 14, 2002
Satt med mitt gamla nick "sphinx" från gone in 60 seconds, men kom på att många kallade sig det efter nån vecka, så jag satt och funderade på nått skumt namn med skumma bokstäver (som q, z, och x typ) och det blev till slut Quarzi.. (flera år efteråt så märkte jag att klockor har ett urverk eller vad det är som kallas Quartz som är ganska likt)
February 11, 2004
Mind wrote: [quote=Swinger]Ohhh Behave Baby! Eller Gr00vy BAYBY! behöver jag säga mer?
(om ni fortfarande inte fattar kolla in Austin Powers)
Ohyeah, när man ser din avatar och ditt nick så...
måste säga att austin karaktären är en idol för mig, svårt att bli roligare.
:)R
He´s Really Fuc**ng Shaggadeliic Ain´t he 8)
Har älskat Austin Powers sen jag såg första filmen, han är så klockren!
1 Guest(s)