Mean Machine wrote: Haha, har ett helt lager Roy-skidor i källaren...:P
Är väl en ~25 par, helt nya utan bindningar...:)
Mitt namn? Jaa... Mean = Elak, det är jag, Machine = En skön låt av Static-X, Mean Machine = Skön film med Vinnie Jones...
Pretty much it.
Fanns väl nån film med Burt Reynolds som hette Mean Machine vill jag minnas..
Några fångar som spelade rugby mot vakterna..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
Jag heter jacobsson i efternamn och någon gång för många år sedan var det en kille som kortade ner det till json.
I samma veva hade jag blivit med dator o det här med nick var aktuellt så jag tog det.
Brukar lägga till 81 (jag e född då) om det e upptaget, vilket det naturligtvis var här 🙁
March 11, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Mean Machine]Haha, har ett helt lager Roy-skidor i källaren...:P
Är väl en ~25 par, helt nya utan bindningar...:)
Mitt namn? Jaa... Mean = Elak, det är jag, Machine = En skön låt av Static-X, Mean Machine = Skön film med Vinnie Jones...
Pretty much it.
Fanns väl nån film med Burt Reynolds som hette Mean Machine vill jag minnas..
Några fångar som spelade rugby mot vakterna..
Meanmachines hette Benknäckargänget på svenska. Rätt kul film faktiskt.
Intressant är också den korta biljakten i början, där Burtan kör en mycket ovanlig bil, om jag inte minns fel. En klar drömbil för mig.
Nick? Tja, man heter ju Magnus, så det kändes rätt självklart.
March 10, 2003
Hette Dr_Spackel innan pga av att en kompis tyckte jag var för noggran när jag bredde mackor.
Men eftersom jag kände att det inte riktigt passade bytade jag till det jag har nu.
Känns mer synonymt med mina intressen än det andra.
Känns som Ctrl är intetsägande och neutralt. Kan betyda mycket och inget alls.
Beror på i vilket sammanhang man ser/hittar det.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 17, 2002
LuX^ wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Vamp]Krqagyzzz här på NH måste ju ha det lättast, kan ju aldrig vara upptaget 😀
helt rätt, Krqagyzzz är aldrig upptaget. Om det mot förmodan råkar vara det så innebär det oftat att jag varit där några år tidigare och glömt bort det.
och var ifrån kommer då mitt nic Krqagyzzz? På den frågan kan jag bara svara: Läs guiden. 😉
Skulle du inte kunna skriva ut uttal? :bgrin:
jo, det uttalas som det är stavat, Krqagyzzz helt enkelt.
Vamp wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Vamp]Krqagyzzz här på NH måste ju ha det lättast, kan ju aldrig vara upptaget 😀
helt rätt, Krqagyzzz är aldrig upptaget. Om det mot förmodan råkar vara det så innebär det oftat att jag varit där några år tidigare och glömt bort det.
och var ifrån kommer då mitt nic Krqagyzzz? På den frågan kan jag bara svara: Läs guiden. 😉
Misstänkte det ;).
Orkar därimot inte läsa guiden en gång till för att få reda på varför det heter som du gör ;). Du råkar inte ha en kort förklaring på lager? 8)
nja, det kan väll kanske förklaras med att slumpen tvingade fram nicket, men jag måste erkänna att jag inte är riktigt hundra själv...
May 19, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=LuX^][quote=Krqagyzzz][quote=Vamp]Krqagyzzz här på NH måste ju ha det lättast, kan ju aldrig vara upptaget 😀
Skulle du inte kunna skriva ut uttal? :bgrin:
jo, det uttalas som det är stavat, Krqagyzzz helt enkelt.
Right.... :bgrin:
April 18, 2003
Har en Cannondale Jekyll 3000 därav namnet.
En sån här: http://www.cannondale.com/bike.....2VN3K.html
September 16, 2002
Ingen aning varför jag har Kizo. Det bara ploppade in i skallen en gång. För jag hade bestämt att inte ha ett vanligt nick som alla andra hade och inte ta nicket från någonstans. Så Kizo är 100% jag. 😀
Dessutom är det oftast inte upptaget föriutom på enormt stora ställen, men då tar jag KizoziK istället.
January 14, 2002
Kizo wrote: Ingen aning varför jag har Kizo. Det bara ploppade in i skallen en gång. För jag hade bestämt att inte ha ett vanligt nick som alla andra hade och inte ta nicket från någonstans. Så Kizo är 100% jag. 😀
Dessutom är det oftast inte upptaget föriutom på enormt stora ställen, men då tar jag KizoziK istället.
varje gång jag ser ditt nick tänker jag på schizofren 😀
May 17, 2002
LorD_Kvadd wrote: Tycker vi kan göra en tråd där folk få ladda upp hur dom uttalar Krqagyzzz 😛
visst, fixa en sådan tråd så lovar jag att ge ett fint datorrelaterat pris till den som utalar det korrekt och ett mindre fint till den som absolut inte utalar det korrekt.
2 Guest(s)