May 8, 2003
skulle regga mig på nåt forum nån gång då ploppa bara namnet WaLToN upp o huvet å jag tykte det lät så jävla mobbat så jag har börjat köra med det mer å mer..
alternativa nicket är "bollhuvud" efter att jag skapat 2 konton på nwn som jag inte kom ihåg passet till så vart jag så jävla börbannad å vråla "JÄVLA BOLLHUVUD!!".. kan även tilläga att vi mobba en kille för det i högstadiet kan ha kommit från det..
May 17, 2002
LuX^ wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Vamp]Krqagyzzz här på NH måste ju ha det lättast, kan ju aldrig vara upptaget 😀
helt rätt, Krqagyzzz är aldrig upptaget. Om det mot förmodan råkar vara det så innebär det oftat att jag varit där några år tidigare och glömt bort det.
och var ifrån kommer då mitt nic Krqagyzzz? På den frågan kan jag bara svara: Läs guiden. 😉
Skulle du inte kunna skriva ut uttal? :bgrin:
Hmm, mitt nick. Kan ju säga att jag inte var så "leet" med flashen i cs när man lirade det med polare mot botar för länge sen.
Lux = teamflash 😕
i #nh på qnet fick jag fick en rätt bra beskrivning av hur man uttalar mitt nick, förklaringen var ungefär denna om jag inte mins helt fel:
Krqagyzzz uttalas på samma sätt som det låter då man får en 20-tons marmorskiva i huvudet.
October 7, 2002
keffing wrote:
hehe fan va du har kladdat ner intarwebben...
Och du letar naturligtvis upp det allra äldsta fotot du kan hitta? 🙂
Hmm. Borde kanske uppdatera hemsidan lite, men det där kortet var gammalt redan när jag la upp den första versionen (två layouter innan den som finns nu på http://terdon.cjb.net, kolla in uppdateringsdatum så hajar ni lite...). Minns jag rätt så är det kortet sedan jag gick ut grundskolan... Jaja, jag har i alla fall skaffat mig en liten domän (http://www.terdon.se naturligtvis, att mitt nick är upptaget händer bara inte...), så får sätta igång och göra en snygg, ny sida.
March 11, 2003
Krqagyzzz wrote:
i #nh på qnet fick jag fick en rätt bra beskrivning av hur man uttalar mitt nick, förklaringen var ungefär denna om jag inte mins helt fel:Krqagyzzz uttalas på samma sätt som det låter då man får en 20-tons marmorskiva i huvudet.
Skluuuööötttsss??? Det är i alla fall det ljudet jag förknippar med 20 ton marmor i huvudet. De behöver inte ens släppa den på en. Om de bara lägger 20 ton på en, så hade man ju blivit en liten röd slemmig massa.:)
1 Guest(s)