August 16, 2003
Keni;1270434 wrote: Min tionde(??) MX mus började bli sliten
håller dom så dåligt? eller har du total avsaknad av liv?
jag använder fortfarande min Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0(gamla utgåvan) från 2003 eller 2004 tror jag köpte den, det har blivit MÅNGA timmars (x000) spelande, MMORPG, CS med mera, helt sjukt va länge jag haft den musen, enda defekten nu är att scroll hjulet kan dubbelklicka fast man trycker en gång
OnT: begagnade vinterhjul i bättre skick än dom gamla jag har på plåtfälg
[Image Can Not Be Found]
July 4, 2004
Poontus;1270451 wrote: håller dom så dåligt? eller har du total avsaknad av liv?
Det var så länge sen jag hade någon annan mus, så vet inte om dom håller sämre än nån annan 😛
Men du kanske trodde att jag har haft 10st MX-518? sånna har jag bara haft 2, kanske 3? Men den första mx musen kom för över 10år sen! mx300, 500, 510, 518, ny 518 och nu G400, och det har blivit en del klickande under åren 🙂
7st tror jag närmare bestämt att jag köp, varav 2 är i livet idag.
July 30, 2010
Snygg låda Berserk. Inte alltför många CD/DVD platser, men det är ju så det ska vara. Tillverkarna gör alltför många 5.½ platser i onödan tycker jag
Jag själv har beställt dessa och lär få dom på måndag eller tisdag. Just nu är grejerna nere i Göteborg då jag gjorde beställningen på fredag
Western Digital Black 500GB Sata och Antec Three Hundred chassi
Jag köpte nog hårddisken i rätt tid då priserna ska gå upp. Samma här förresten, det är ett bygge av delar som blivit över efter uppgradering. Inte hårddisken dock, för den ska sitta i min huvuddator. Den som har mer trasiga sektorer får sitta i Linux burken
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
October 14, 2010
Fina grejer du köpt Viking! Gillar det Antec chassit. :p
Ja jag är rätt nöjd såhär i förhand med chassit jag beställde. Kostar inte mer än 369 kronor. Sen har den två 120mm fläktplatser i fronten plus en 120mm fläkt som är färdigmonterad där bak. Jag ändrade kabeln dock för man måste ha en speciell ATI adapter för att få ut ljud också genom DVI porten. Hade en sån adapter hemma som tur är så blev en vanlig HDMI kabel beställd istället. 🙂
July 30, 2010
Swedish Berserk;1270640 wrote: Fina grejer du köpt Viking! Gillar det Antec chassit. :p
Ja jag är rätt nöjd såhär i förhand med chassit jag beställde. Kostar inte mer än 369 kronor. Sen har den två 120mm fläktplatser i fronten plus en 120mm fläkt som är färdigmonterad där bak. Jag ändrade kabeln dock för man måste ha en speciell ATI adapter för att få ut ljud också genom DVI porten. Hade en sån adapter hemma som tur är så blev en vanlig HDMI kabel beställd istället. 🙂
Avbeställde du chassit? bilden är borta i alla fall
July 30, 2010
Swedish Berserk;1271004 wrote: En Seagate på 1TB beställdes i söndags till blivande HTPC.
[Image Can Not Be Found]
Beställde även Uncharted 3 idag vilket jag ser enormt mycket fram emot!
Shit!! om jag inte vore så förbannat fattig. Behöver en hårddisk även jag. Men fick ett kanonerbjudande av en kille på forumet. Får se hur det blir med den saken 🙂 (Vill inte säga vem det är)
Angående spelet så verkar det vara ett kanonspel, men tyvärr bara för konsol verkar det som 🙁
October 14, 2010
Delph1;1271059 wrote: Unchartarted 3 ska bli grymt kul att spela 🙂
Själv har man väl inte köpt något, men kollar runt lite på bostadsrätter.
EDIT: Insåg att jag inte hade förhandsbokat U3 så beställde det nu 😛
Japp tvåan var ju helt fantastisk. Så detta kan bli hur bra som helst. 🙂
Viking1962;1271066 wrote: Shit!! om jag inte vore så förbannat fattig. Behöver en hårddisk även jag. Men fick ett kanonerbjudande av en kille på forumet. Får se hur det blir med den saken 🙂 (Vill inte säga vem det är)
Angående spelet så verkar det vara ett kanonspel, men tyvärr bara för konsol verkar det som 🙁
Jag är inte så rik i heller men min snälle far gav mig pappa rabatt så jag betalar 500 för den. Tur man har så bra föräldrar. 🙂 Jag gissar på att Mean Machine gav dig det erbjudandet? 😉 Har jag rätt? 🙂 Japp Uncharted 3 är bara för PS3!
July 30, 2010
Swedish Berserk;1271067 wrote: Japp tvåan var ju helt fantastisk. Så detta kan bli hur bra som helst. 🙂
Jag är inte så rik i heller men min snälle far gav mig pappa rabatt så jag betalar 500 för den. Tur man har så bra föräldrar. 🙂 Jag gissar på att Mean Machine gav dig det erbjudandet? 😉 Har jag rätt? 🙂 Japp Uncharted 3 är bara för PS3!
Nej det var inte han. Jag vill inte säga namnet för att nån annan kan ju sno hårddiskarna framför näsan på mig innan jag får ihop pengarna. Hårddiskarna ligger på 1TB styck i alla fall
November 27, 2003
1 karaff och 1 ishink från Bermioli Rocco. De får duga till baren som vi tydligen ska ha i nya lyan (som inte är hittad än).
August 23, 2001
Blev en mindre uppgradering i veckan.
Antec KÜHLER H2O 620
Intel Core i7 2600K - Unlocked
G.Skill Ripjaws 8GB (2 x 4GB) 1600MHz DDR3 CL9, funderar på ett kit till.
OCZ Agility 3 Series SATA III 2.5'' SSD - 120GB
ASUS P8P67-M PRO B3
Även en iPhone 4s slank med hem =)
3 Guest(s)