December 11, 2002
Mean Machine;1275926 wrote: Den här utsikten 31/8-2/9. Dvs två biljetter till Belgiens GP. Farsan fyller 50.
Gött mos! Har varit på Spa tre gånger. Ha inte bråttom därifrån bara...
Själv ska jag till Maylasias GP och funderar på att åka till USA också men får se hur det blir med det.
Sett F1 live innan?
December 6, 2006
Poontus;1275958 wrote: shortshift till bilen 🙂
[Image Can Not Be Found]]
Vill med ha shortshift ! Finns inte lika många alternativ till V50 tydligen.. finns på ViVa performance men kostar runt 1000-lappen.. känner verkligen att de vore värt att ha. Lite lastbilsväxlingar nu för tiden 😛
March 10, 2002
Mean Machine;1275944 wrote: För mycket. Gjorde misstaget att beställa dem via F1.com iofs, såg att de fanns lite billigare via Spas hemsida. Runt 4kkr för en helgbiljett i den där läktaren. Finns från 1500:- uppåt 30k.
Ganska sjukt, kollade biljetter till Monza en gång, tror inte jag hitta billigare än 10k. Så kul är det inte att se en bil varannan minut :>
January 18, 2010
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 16, 2003
5 liter Gulf Oil - Competition Line 15w50
Olja till motorcykeln, återstår att se om det blir bra eller ej...
Den är "syntetiskt baserad" alltså inte helsyntet (som verkstaden sa att jag ska ha...)
Sen står det ingenstanns att den passar för motorcyklar, saknar JASO märkning, så har jag otur så kommer kopplingen att slira 🙁
Det är inte jag som valt den oljan, jag önskade en tjockare (ska vara 10W-40 annars) olja pga mycket hög oljeförbrukning (mer än 1 liter per 100 mil)
Står att oljan är för amerikanska V8or med upp till 1000 hästar, för rally race och tävling, inte för långvarigt bruk. Låter fel det här...
[Image Can Not Be Found]
The Competition 15w-50 oil from Gulf is an oil suitable for a wide range of race and rally applications, notably in longer events and in large ( such as American V8s and highly rated 1000bhp ) engines. Its exceptional level of protection against engine wear, especially in high temperature conditions, is ideal where frequent engine rebuilds must be avoided.
Note: Gulf Competition Engine Oils are primarily intended for motorsport use. They are not recommended for long term / everyday use in most road cars, unless the vehicle has been extensively modified and performance tuned, or is used extensively for track days.
1 Guest(s)