June 23, 2002
En LG Optimus 2X, vet att det inte är den bästa telefonen och kan vara rätt buggig. Men var alldeles för bra pris på den för att inte slå till. Den får agera jobblur samt att jag behövde en olåst tills jag drar till Thailand.
Får se om det blir något byte mot någon annan rolig eller om det blir en rootning och annan rom.
May 31, 2009
Ett Canon EF 50/1,8 II för 500kr.
[Image Can Not Be Found]
August 16, 2003
flygbiljett till Thailand i Juni, är sugen på att beställa till Oktober också, men ska nog vänta lite, inte bra att belasta krediten allt för mycket 😀
köpte just nya bromsar till bilen också, den vänstra modellen + bromsklossar runt om, från USA, $409 inklusive frakt
förhoppningsvis klarar dom lite mer idiotkörning än vad original gör, lite drygt att tappa bromsverkan...
August 16, 2003
smartidiot89;1277474 wrote: Dags att träffa en ny ladyboy?
lustigkurre...
jag har haft ungefär 2 år mellan mina semestrar, och då har jag varit borta 2-3 veckor åt gången, jag har jobbat som ett svin med närmare 500 timmar övertid om året, nu känner jag att det är dags att njuta lite av livet också.
sen så träffade jag en tjej som jag höll ihop med i 17 dagar innan jag åkte hem, nu snackar vi i Skype varje dag, blev väl 1½ timme idag + en massa chattande
det var verkligen inget jag hade planerat, snarare hoppats att det inte skulle hända i år, men jag har aldrig träffat en tjej som jag har trivts så bra med, haft liknande intressen, musiksmak osv, och hon är bra på alla sätt, känns som jag skulle ångra mig för resten av livet om jag inte ger det ett försök i alla fall
--------
var och tränade på gymmet idag, någon drog larmet, fick träna med papperstussar i öronen *weiuweiuweiuweiu* (kom på att det sista ligger i fel tråd, men skit samma)
September 29, 2011
Poontus;1277471 wrote: flygbiljett till Thailand i Juni, är sugen på att beställa till Oktober också, men ska nog vänta lite, inte bra att belasta krediten allt för mycket 😀
köpte just nya bromsar till bilen också, den vänstra modellen + bromsklossar runt om, från USA, $409 inklusive frakt
förhoppningsvis klarar dom lite mer idiotkörning än vad original gör, lite drygt att tappa bromsverkan...
Blir nog bra , men kika gärna här PEAN Sweden AB - Bttre bromsar (Belgg, skivor, koppling, bromsok)
August 16, 2003
Etk-Tis;1277507 wrote: Blir nog bra , men kika gärna här PEAN Sweden AB - Bttre bromsar (Belgg, skivor, koppling, bromsok)
jotack, det där är en av, eller kanske den bästa återfösäljaren av bomsar i Sverige, jag var tidigare inne på att beställa belägg från dom och TAR-OX skivor från SC Styling, men sett till pris och vad PEAN Sweden har att erbjuda som passar min bil och efter större efterforskningar och läsa tester så har jag kommit fram till att egen import från USA var bäst i detta fall, beläggen som jag får med har jag läst om många som hade i en mycket motorstarkare bil där det satt brembo belägg som original, dessa sågs då som bra ersättningsbelägg till lågt pris, firman är även endast inriktad på bromsar, så ja, "det blir nog bra" 🙂
1 Guest(s)