March 10, 2003
Tja, det var billigt? Tanken är inte att göra en dyr gokart, bara rolig. Sedan är det inget större fel på Pinto. Den räcker till för
en sådan lätt bil som det blir i slutändan. Man får ju dessutom inte ha mer än 20hk/100kg enligt reglerna för Amatörbygge.
Sällan en Locost väger mer än ca:700kg ändå.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
July 30, 2010
Ctrl;1288416 wrote: Tja, det var billigt? Tanken är inte att göra en dyr gokart, bara rolig. Sedan är det inget större fel på Pinto. Den räcker till för
en sådan lätt bil som det blir i slutändan. Man får ju dessutom inte ha mer än 20hk/100kg enligt reglerna för Amatörbygge.
Sällan en Locost väger mer än ca:700kg ändå.
Ska du inte ha en störtbåge också? för det kan inte vara roligt att hamna upp och ner med den där
July 14, 2005
Just det, tidigare vart det fler färgpatroner men så fort man stoppat in en laddning är det slut på någon annan färg.
Meningen är väll att man lättare skall hushålla med färgerna genom separata, fast Canon iP4700 uppdaterar sig långsamt.
Från STEAM Duke Nukem 3D, Megaton Edition + Dirt 3.
July 30, 2010
Tidsdjuret;1288618 wrote: Just det, tidigare vart det fler färgpatroner men så fort man stoppat in en laddning är det slut på någon annan färg.
Meningen är väll att man lättare skall hushålla med färgerna genom separata, fast Canon iP4700 uppdaterar sig långsamt.Från STEAM Duke Nukem 3D, Megaton Edition + Dirt 3.
Funkar Duke Nukem 3D på dagens maskiner? det är ju ett gammalt DOS spel. Jag har mina skivor sedan spelet kom ut. En raritet :). Jag kommer ihåg när man satt med 56k modem och det laggade vidrigt mycket över nätet 😀
Editorn som följde med var en katastrofalt dålig baneditor som kunde röra till det så att man fick börja om från början igen
December 6, 2006
Dehman;1288726 wrote: Tudor Heritage Black Bay 79220R-95740 - Krons Ur
Saftig summa för en klocka 🙂 Men visst.. alla har sina intressen och klockan är säkerligen värd pengarna för den va sjukt snygg.
July 30, 2010
Dehman;1288726 wrote: Tudor Heritage Black Bay 79220R-95740 - Krons Ur
Varför så jäkla dyr klocka? den visar väl bara tiden som vilken skitklocka som helst? 🙂 Man skulle ju inte våga ha den på sig ifall man skulle bli rånad
Jag själv har haft en Omega guldklocka (som jag hade sönder av misstag givetvis) som jag fick när jag slutade gymnasiet ~81 - 82 och kostade ca 3700:- på den tiden och det tyckte jag var dyrt, men det är ju inget mot den du köpte
December 6, 2006
Viking1962;1288754 wrote: Varför så jäkla dyr klocka? den visar väl bara tiden som vilken skitklocka som helst? 🙂 Man skulle ju inte våga ha den på sig ifall man skulle bli rånad
Vissa köper bilar för miljoner även fast dom bara tar en från A till B ändå och de är ju bara för syns skull man gör sånt med 😉
June 23, 2002
d1anny2;1288765 wrote: Jovisst. Men folk gör allt. Knappast någon ursäkt för något? Men vill man själv ha en klocka eller bil, inte för att någon annan har, så räcker det gott och väl som argument. Tycker jag.
Precis det jag menar. Opa försökte göra sig lustig över Dehmans klockköp när han själv plöjer ner massa i en Volvo för syns skull som tar honom från punkt a till b.
Oavsett jävligt snygg klocka Dehman.
December 6, 2006
macrus;1288766 wrote: Precis det jag menar. Opa försökte göra sig lustig över Dehmans klockköp när han själv plöjer ner massa i en Volvo för syns skull som tar honom från punkt a till b.
Oavsett jävligt snygg klocka Dehman.
Haha vad snackar du om ? Lätta på trycket och ta inte allt så jävla hårt jämt.. jag berömde han för klockan och tyckte ju själv den va sjukt snygg.
March 10, 2002
Viking1962;1288754 wrote: Varför så jäkla dyr klocka? den visar väl bara tiden som vilken skitklocka som helst? 🙂 Man skulle ju inte våga ha den på sig ifall man skulle bli rånad
Jag själv har haft en Omega guldklocka (som jag hade sönder av misstag givetvis) som jag fick när jag slutade gymnasiet ~81 - 82 och kostade ca 3700:- på den tiden och det tyckte jag var dyrt, men det är ju inget mot den du köpte
Varför inte? Jag gillar den och jag har väl en 7-8 klockor nu och fler lär det bli! Jag ser mina klockor som en tillgång då jag sällan köper ur som tappar nämnvärt i värde. Skulle jag behöva få loss pengar av någon anledning kan jag sälja av några snabbt. Kan peka på tusentals saker som är sämre att lägga pengar på. Rent värdemässigt.
Och tack!
2 Guest(s)