October 24, 2001

Tog tunnelbanan till Yongsan och köpte mig en LG Xnote A1. Stilren liten laptop.
December 17, 2005

Redhawk wrote: Tog tunnelbanan till Yongsan och köpte mig en LG Xnote A1. Stilren liten laptop.
semester ?
October 24, 2001

Bjornstrom wrote: [quote=Redhawk]Tog tunnelbanan till Yongsan och köpte mig en LG Xnote A1. Stilren liten laptop.
semester ?
Nej, bor for tillfallet i Sydkorea.
October 11, 2006

Ja en sån här är det senaste jag köpte om man räknar "grejor" alltså.
http://www.pixellum.com/blog/i.....800-03.jpg

June 23, 2002

hawkie wrote: [quote=macrus][quote=hawkie]4 dagar sedan, en st. nissan skyline GTR R32.
[Image Can Not Be Found]
=P~ :^o
Fyfan vad grymt, fler bilder!
[Image Can Not Be Found]
En till då
Fler fler fler!
Nice bil och snyggt tagen bild, du som fotat?
Bild på interiör och motor vore roligt.

September 5, 2001

macrus wrote: [quote=hawkie][quote=macrus][quote=hawkie]4 dagar sedan, en st. nissan skyline GTR R32.
[Image Can Not Be Found]
=P~ :^o
Fyfan vad grymt, fler bilder!
[Image Can Not Be Found]
En till då
Fler fler fler!
Nice bil och snyggt tagen bild, du som fotat?
Bild på interiör och motor vore roligt.
Tack tack. Självklart inte jag som tagit bilderna. Hehe, så grym är man inte. En kompis med en nikon D50 och en massa lull-lull i photoshop!
[Image Can Not Be Found]
Inte så mycket underhuven bilder eftersom bilen är ganska så orginal just där, iaf vad man kan se. Förutom öppna filter och en catch-can inte så mycket bling.
Har en bild från insidan, inte lätt utan stativ men men. Ger väl en inblick i hur cockpiten ser ut
October 11, 2006

Popeye wrote: Tänkte köpa:
Men det blev lite dyrt märkte jag...!
Men gott ser det ut att vara.
June 17, 2005

orkar inte skaffa bilder men 2 st slutsteg på ca 40 watt vardera och lite små komponenter som volymratt mm. sen några saggiga högtalare som jag skall bygga om till aktiva dator högtalare med hjälp av stegen, har dock några problem jag måste lösa innan jag ens kan börja med bygget!