February 12, 2002
Vad brukar ni fantisera om? Brukar ni fantisera? 🙂
Ja kan fundera/fantisera långa stunder va jag skulle göra om ja hade massor me pengar, var en supermänniska eller bara hade en satelit me en fotonkanon som skulle kunna bränna ihjäl vem ja nu önskade. 🙂 Eller ibland använda den för att bränna ihjäl alla som höll i ett skjutvapen. Så alla krig skulle sluta.. Iaf på det planet..
Aja, vad bruakr ni fantisera om när ni får en stund över? Hus, fru, barn, bil och hund eller total makt över världen?
February 12, 2002
Hugge wrote: Pfft, säg nu vad du EGENTLIGEN fantiserar om, jag vet nog. 🙂
Fantiserar om dig, sittandes naken i en bäck spelandes en fiol.. Ja skulle allt dansa till din lyra..
Coalan wrote: Jag brukar drömma om att någon gång bli den härskande över en plats där en fågel härjar och förstör.
Det han orsakat skulle jag rensa upp och hans avatar skulle jag byta ut.Annars så brukar jag väl sitta och drömma att jag spelar fotboll o/
Men efter att ja härjat å förstört skulle ja ju bygga nått fint. 🙁
July 4, 2003
Hur det skulle vara att inte ha en spär i huvudet så man verkligen kunde leva sitt liv Extreme, hur det skulle kännas och bara skita i o jobba och bara åka runt och pröva på alla olika saker som finns.
Men om man går på stan så brukar det mest vara brudar och på sommaren, ja då vet ni nog själva vad fan man tänker. :va:
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
May 10, 2002
Nord wrote: Men om man går på stan så brukar det mest vara brudar och på sommaren, ja då vet ni nog själva vad fan man tänker. :va:
yup "fan vad rövsvett man har, att det ska vara så varmt just precis nu!" ... frågan är vad det har något med saken att göra?
jag skulle vilja kunna nåt sånt jedi mind trick, om det är ens närheten av de vilda fantasierna så nä, men det är väl det närmsta man kan komma utan att det blir barnförbjudet.
1 Guest(s)