May 19, 2003
skiroy wrote: [quote=Vamp]Nu när man är fill somfan är det skönt att fantisera oim hur det är att vara nyhcketer 😀
Vilket rackarns fylleinlägg detta var då. 😀
Ditt nick passar fint om det var i denna stil... (s)Vamp. 😉
AW shit. Sorry.. är full somfan, vet inte varför jah srkvier äverhuvudtage 😛 Rädd för att ble bannad 😛 Ska nog lägga ner NH tills man är nytert iigen 😛
September 12, 2001
Vamp wrote: [quote=skiroy][quote=Vamp]Nu när man är fill somfan är det skönt att fantisera oim hur det är att vara nyhcketer 😀
AW shit. Sorry.. är full somfan, vet inte varför jah srkvier äverhuvudtage 😛 Rädd för att ble bannad 😛 Ska nog lägga ner NH tills man är nytert iigen 😛
Ingen fara...se bara till att nyktra till nu så går du säker. 🙂
May 19, 2003
skiroy wrote: [quote=Vamp][quote=skiroy][quote=Vamp]Nu när man är fill somfan är det skönt att fantisera oim hur det är att vara nyhcketer 😀
Ingen fara...se bara till att nyktra till nu så går du säker. 🙂
Tack. Blir mitt sista inlägg för kvällen... tror jag :P. Nu ska (s)Vamp lelka med sprutor ^^ ses!
Jag brukar fantisera om att vara en vanlig dödlig..
Att slippa byta om i en telefonkiosk och bli "Datormannen", och ränna runt i stugorna och plocka bort virus etc..
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Starscream wrote: [quote=ilg@dd]Jag brukar fantisera om att vara en vanlig dödlig..
Att slippa byta om i en telefonkiosk och bli "Datormannen", och ränna runt i stugorna och plocka bort virus etc..
*bögig bild*
hahah ...
Ska väl erkänna att det inte riktigt är jag på bilden..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 31, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Starscream][quote=ilg@dd]Jag brukar fantisera om att vara en vanlig dödlig..
*bögig bild*
hahah ...
Trodde du hade tränat som fan 😀
February 16, 2005
Nått jag skulle göra om jag hade en jävla massa pengar:
Sammla ihop alla mediakåta dokusåpa-"kändisar" lura i dom att dom ska va mä i nått nytt sen dumpa dom på en öde ö nån stans där ingen kommer hitta dom, en gång i månaden skulle jag sedan ordna så att matleveranser släpptes över ön, efter 2-3år skulle jag aktivera de hittils dolda kameror jag gömt över allt.. släppa ocensurerat på nätet endast...
efter ytterligare en si så där 7-8år skulle jag ordna så att de som överlevde fick komma hem å sitta på mitt alldeles nybyggda dokusåpa zoo.. sitta i burar å bli matade en gång om dagen å tvätade genom gallret med vattenslang en gång i veckan...
sen får folk gratis entré till zoo:t så får dom den uppmärksamhet dom eftertraktar...
February 1, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Starscream][quote=ilg@dd]Jag brukar fantisera om att vara en vanlig dödlig..
*bögig bild*
hahah ...
du har inget mer att erkänna också? 😉
3 Guest(s)