July 14, 2004
Jim Carrey Var kul när man va lite o nöjde sig med hans barnsliga skämt..
Men nu skulle jag säga (om vi snackar ren talang, inte i roller)
Så skulle jag nominera Peter Stormare, även ifall han alltid får spela en ryss.. :bgrin:
Och hmm... det är allt för många
Bruce Willis är GRYM... OTROLIG talang.. titta bara på last man standing och Die Hard Rullarna..
Sen har vi ju alltid Tuva Novotny, detta säger jag för hennes insatser i "Den Osynlige" (som är en film som till och med gjorde mig känslomässig, ett mästerverk!)
Sen har vi Gustaf Skarsgård, väldigt bra skådespelare, i många avseenden, har ett sätt att verkligen uttrycka känslor så dom känns genuina..
Kan inte komma på några mer för tillfället...
Men "Den Osynlige" borde alla se .. det är mitt råd!
January 28, 2003
"I love... lamp!" :bgrin:
Will Ferrell är också för jävla bra, pryder min vägg med en 91*61cm Ron Burgundy-affisch 😎
Men snackar vi skådespelartalang så gillar jag Bruce Willis som fasen, Al Pacino och Robert De Niro är grymma skådisar med. Dakota Fanning lyckas alltid få mig att få kalla kårar, ser riktigt jävla läskig ut tycker jag 😛
Sedan förstår jag inte vad du menar med att Jim Carreys skämt bara höll när man var mindre, Nomic?
Garvar fortfarande så jag gråter åt Dum & Dummare och Galloperande Detektiven. :)R
May 1, 2005
MrWeizel wrote: "I love... lamp!" :bgrin:
:bgrin:
MrWeizel wrote: Men snackar vi skådespelartalang så gillar jag Bruce Willis som fasen, Al Pacino och Robert De Niro är grymma skådisar med.
Håller med, men jag skulle även vilja ta med Jack Nicholson, Sean Penn, Anthony Hopkins och Edvard Norton och andra skådespelare som lyckats spela så vitt skilda karaktärer. Men den som imponerat mest på mig är Edvard Norton. 🙂
Vem tar bottenpriset? Nån som såg 100 Höjdare?
[Image Can Not Be Found]
:bgrin:
1 Guest(s)