July 11, 2002
Förut när man var mindre så tyckte man bara att Tv4 var bäst.. men nu tittar jag knappt på tv4 pgr av deras urusla program och alldeles för mycke reklam.. Däremot tittar jag mer på SVT pgr att de inte har någon reklam, och kvalitets program.
Och nu har jag fått Discovery chanel,, finns alltid något spännande och lärorikt att se på..
Vad är eran favorit Tv kanal ??
rösta och motivera!
August 20, 2001
Discovery är ju alltid lärorikt och kul att kålla på! Har fått canal digital nyligen så man har ju missbrukat den heeh
Athlon xp 2400+@2438mhz(204fsb)/Epox 8RDA+/Twinmos 2*256mb pc3200/Sapphire radeon 9700 Gpu 276@357 Memmory 540@634 /baracuda 5 120GB/Moddat koolance chassi
3dmark (2003) 5137 3DMarks
http://service.futuremark.com/.....2k3=145415
June 17, 2001
Jag svarade på Kanal 5, men det hade jag inte gjort om int eCSI hade gått där. Det är klart den bästa serien som finns.
Annars tycker jag att TV3 e ok
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 25, 2000
Discovery är nice, dock känns det som man sett hälften av vad dom skickar någongång förut.
SVT1/2 duger väl, dom skickar vissa bra serier (t.ex. Voyager)
TV3 hatar jag verkligen, deras 10 minuters reklampauser går mig på nerverna. Relativt sällan dom visar något bra också.
January 17, 2002
Favvo kanal: TV 5
Favvo program på kanal 5:
1. CSI/Frasier
2. Spin city
3. Vänner
CSI e helt klar bästa serien! Och frasier e en mycket jämbördig motståndare!
Playboy är juh som sagt bra den me 😛 PG/A-channel me för den delen =)
Och den sämsta kanalen av dem alla: TV 4!!!! HE*V*TE SÅ KASS KANAL!
Farmen/Skitserier sänker juh betyget ännu mer, och deras förbannade reklam pauser!
August 20, 2001
Synd att man inte har Discovery.... Har bara History channel då och då... Men det räcker!
Underbar kanal 😉
Och så TV4 för de sänder That 70's show och Futurama
Och Kanal5 för de sänder CSI
TV3 ska man bara hata... Ibland när man sitter och tittar på en film och det går över till reklam, kan jag f*n ta mig glöma bort vilken film jag sitter och tittar på 😉 (och nä, jag har inte dåligt minne)
hehe 😉
August 20, 2001
Scrap heap är ballt 😉
Athlon xp 2400+@2438mhz(204fsb)/Epox 8RDA+/Twinmos 2*256mb pc3200/Sapphire radeon 9700 Gpu 276@357 Memmory 540@634 /baracuda 5 120GB/Moddat koolance chassi
3dmark (2003) 5137 3DMarks
http://service.futuremark.com/.....2k3=145415
June 28, 2001
mm kvalite på svt's program kan man nog säja, synd bara att dom är så jääääääääääääääääääääääääääääävla tråkiga.
Bara drama o tråkiga jävla debatt program.
kanalen passar för folk som är ruskigt tråkiga av sig.
dom har klart vissa bra program som tex musikbyrån och nått dokumentär liknande som dom kör på natten o vissa vetenskapsprogram.
annars sömnpiller .
4an skit , fattar inte hur folk kan gilla typ vem vill bli miljonär , farmen, dokusåpor, sunset beach, keno!, V75!!, och all sån skit.
dom är inte särskilt seriösa på nyheterna heller, tex när dom kör en liten preview på vad dom ska ta upp efter reklamen, så säjer dom nån jättestor nyhet som berör en jävla massa mäniskor och hux flux så klämmer dom fram att typ slatan har skadat knät bla bla bla....
mena vem fan bryr sig om det ?!?! (slatan är bara nått jag snappa upp av misstag och vet absolut inget om kisen förutom att han spelar fotboll)
3an då oseriösa som fan
lika dant med 5an
6 ? vet inte ens vad som går där
mtv för mkt pop RNB o fjollrock
ztv same shit diftent name.
kanal + filmer e skoj
discovery almänbildande och jävligt intresant.
eurosport bra sålänge man slipper komentatorerna, speciellt dom svenska.
nu har jag glömt vad det handla om.
2 Guest(s)