April 23, 2003
Här är mitt
Edit: Om ni inte vet hur man hittar det så kan ni söka efter erat namn sen ta den sista sidan o sista inlägget.
May 17, 2002
festisMER wrote: Har vi inte haft ett antal såndana trådar..? Jag tror inte att dessa inlägg du söker har förändrats så mycket.
Det var exakt en sådan här tråd uppe för bara några veckor sedan. I den tråden diskuterades diverse inlägg samt dessutom delades diverse skrätt och spä ut till dem som hade ställt de mest idiotiska frågan under oskuldsinlägget.
April 23, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=festisMER]Har vi inte haft ett antal såndana trådar..? Jag tror inte att dessa inlägg du söker har förändrats så mycket.
Det var exakt en sådan här tråd uppe för bara några veckor sedan. I den tråden diskuterades diverse inlägg samt vi skrattade alla åt våra idiotiska frågor mm.
Jaha, då kan nån MODDE slänga tråden åt helvete!
December 30, 2003
Mitt första..
Jag köpte ett a7n8x-x moderkort...sen märkte jag några dagar senare att musen börja typ hacka fram....Då tänkte jag inte på det...men när jag körde pcmark 2002 så fick jag 89 poäng :S.... det är en Ibm 20gb 2mb 7200 rpm.... innan fick jag 849 med den :|..Vad är felet?? :S
1 Guest(s)