September 16, 2007
Delph1 wrote: Eftersom alla program ligger precis framför dig i en lista är man en ganska misslyckad människa om det tar 5h att kryssa i en ruta, trycka på en knapp och sedan godkänna det med ett tryck till. 😉
//Andreas
Ligger exakt alla program som någonsin tillverkats i en lista?
November 27, 2003
engine52 wrote: Ligger exakt alla program som någonsin tillverkats i en lista?
Nej, du har ett stort urval av de populäraste och bästa programmen inom varje fält. Använder du någon av de större distributionerna så finns i alla fall 95% av de användbara programmen att ladda ner genom den inbyggda programhanteraren.
Programhanteraren ser dessutom till att du alltid har den senaste versionen. Du behöver alltså inte kolla manuellt eller lita till att varje program kollar själv. Programhanteraren gör det åt dig.
Om man ska trilskas och prompt använda något annat får man leta reda på antingen en tar-boll eller rpm-paket. En tar-boll är jobbigare att installera i regel, men en rpm dubbelklickar du i regel bara på så är du hemma sen. Förutsatt att distributionen har stöd för rpm, vilket många har.
//Andreas
January 8, 2005
har många gånger varit sugen på att dra helt över till ubuntu, men alltid nått som hindrat mig de olika gångerna, nu senast var det flickvännen som tyckte det var krångligt och använde laptopen mest så fick blir windows på den med, samt att speldatorn får helt enkelt vara windows av obvious reasons.
best regards, pole
January 13, 2003
Väcker liv i denna igen, de flesta bör ja ha uppdaterat sina skrivbord sedan början på året.
Jag börjar.
[Image Can Not Be Found]
August 11, 2002
Känns som om det blir till att skaffa widescreen snart...
January 18, 2004
Coalan wrote: [Image Can Not Be Found]
Känns som om det blir till att skaffa widescreen snart...
>:C
April 10, 2003
Lägger in en länk då alla inte kanske uppskattar min bakgrundsbild.
February 12, 2003
Tyrfing wrote: Lägger in en länk då alla inte kanske uppskattar min bakgrundsbild.
Så underbar bild.
January 13, 2003
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
Uppdaterat lite.
July 18, 2003
Ren os x med den här bakgrunden.
http://wirestyle.deviantart.co.....m-12746199
1 Guest(s)