June 3, 2001
Har en Ericsson R600...
Satt och titta på pricerunner och här och såg att den har T9.
Det hittar inte jag i min.
Nån som har en likadan och kanske vill avslöja vart fa-an man hittar ordboken.
November 22, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Gueno]T39 verkar vara nån trendtelefon..
Vet många som har köpt såna..
Farsan har själv köpt 3 stycken. 😀
T39:an var svindyr, därav trenden skulle jag tro. Själv är jag väldigt stolt över att jag själv hade en T36:a istället.
Hur fick du tag i den? De tillverkades ju aldrig?
March 14, 2004
Gueno wrote: [quote=Json_81][quote=Gueno]T39 verkar vara nån trendtelefon..
jämför med nokia 3310 eller någon annan fjortistelefon.
Va?
Skulle T39:an vara en fjortistelefon? 😕
Han menar väl att 3310 inte kostar ett skit, så trodde han att T39 var...billig. Men *not*!
November 22, 2001
ocz wrote: [quote=Gueno][quote=Json_81][quote=Gueno]T39 verkar vara nån trendtelefon..
jämför med nokia 3310 eller någon annan fjortistelefon.
Va?
Skulle T39:an vara en fjortistelefon? 😕
Han menar väl att 3310 inte kostar ett skit, så trodde han att T39 var...billig. Men *not*!
Jag menade att t39'an inte är vanlig om man jämför med t ex 3310 som varenda fjortis hade på den tiden.
Jag har själv en t39 så jag vet vad den kostade 🙂
May 17, 2002
Json_81 wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Gueno]T39 verkar vara nån trendtelefon..
T39:an var svindyr, därav trenden skulle jag tro. Själv är jag väldigt stolt över att jag själv hade en T36:a istället.
Hur fick du tag i den? De tillverkades ju aldrig?
jag köpte en prototyp av en kille som jabbade på Ericsson ;). Fick tag på den här på Nh faktiskt. Använde den inte så mycket, mest pga att den var ganska instabil. Men jag måste erkänna att jag är rätt stolt över att ha en telefon som aldrig tillverkats.
November 22, 2001
Krqagyzzz wrote:
jag köpte en prototyp av en kille som jabbade på Ericsson ;). Fick tag på den här på Nh faktiskt. Använde den inte så mycket, mest pga att den var ganska instabil. Men jag måste erkänna att jag är rätt stolt över att ha en telefon som aldrig tillverkats.
Coolt, lite avundsjuk blir jag.
Vad skiljer den från 39'an?
March 14, 2004
Json_81 wrote: [quote=Krqagyzzz] jag köpte en prototyp av en kille som jabbade på Ericsson ;). Fick tag på den här på Nh faktiskt. Använde den inte så mycket, mest pga att den var ganska instabil. Men jag måste erkänna att jag är rätt stolt över att ha en telefon som aldrig tillverkats.
Coolt, lite avundsjuk blir jag.
Vad skiljer den från 39'an?
Sämre va?
3 Guest(s)