August 24, 2002
Tjennna.
Tänkte bara höra vad ni tycker man ska kräva i ersättning pga att ha fått stå ut med ett halvårs personlig förnedring och ens personliga integritet har varit väldigt utsatt under denna tiden?
February 4, 2003
0 kr - och det menar jag helt allvarligt!
Så jävla patetiskt att vi i Sverige ska mjölka pengar av varandra hela tiden- utan att förstå att de ända vi lurar är varandra (det är vi som betalar skatt för att du förmodligen ska ha lite extra pengar till din dator)
Sluta snylta och uttnytja de bristfälliga systemen.
Du kan ju överhuvudtaget försöka få någon ersättning- tror det är väldigt svårt.
Tycker synd om de som betalar skatt i Vetlanda kommum.
Hela meddelandet ovan kan ignoreras om det inte gäller "tallriks-tvisten". Men är 100% säker att det gäller tallrisk-tvisten, därför jag gick ut så starkt. För du har skrivit "från Vetlanda" i din profil och nyheten gäller ju "Njudugnsgymnasiet".
October 25, 2003
Det skulle bli mycket jobb för lite pengar.
Men visst, skulle du klaga på att du känner dig direkt kränkt, och att du låtit bli att ätit enbart för att du känner dig illa till mods och utväcklat ätstörningar så skulle väl en 10000-20000 inte vara omöjligt.
Men som ovanstående, jag tycker bara att det är tjafsigt.
But wtf, gör som du vill...
July 13, 2002
smells like... *sniff sniff* golddiggers.
En snabb fråga: Känner du dig verkligen så allvarligt kränkt att du tycker att du förtjänar monetär ersättning för det? Har du verkligen men för livet? Känns det likadant när du behöver slå din kod på betalkortet eller visa leg när en specifik åldersgräns gäller... ...eller stämpla när du åker kollektivtrafik eller visa åkbandet på nöjesfälten... Du förstår nog vad jag menar 😉
August 24, 2002
Elias667 wrote: smells like... *sniff sniff* golddiggers.
En snabb fråga: Känner du dig verkligen så allvarligt kränkt att du tycker att du förtjänar monetär ersättning för det? Har du verkligen men för livet? Känns det likadant när du behöver slå din kod på betalkortet eller visa leg när en specifik åldersgräns gäller... ...eller stämpla när du åker kollektivtrafik eller visa åkbandet på nöjesfälten... Du förstår nog vad jag menar 😉
(ha ha) förstår inte vad du menar, påstår du att jag är girig?..
Nä.. än en gång får jag poängtera att jag skojade!..
August 24, 2002
(ha ha) förstår inte vad du menar, påstår du att jag är girig?..
Nä.. än en gång får jag poängtera att jag skojade!..
June 17, 2002
Bra att du läser en hel diskution innan du skriver....
2 Guest(s)