June 29, 2004
okej.. jag vet inte om det här är rätt forum men iaf...
jag har lånat ett spel av en kompis, Sim City 4, jag hade det i nån vecka eller två... sen så villa han ha tillbax det och du SÄGER han att det inte funkar...
grejen var att han hade en så dålig dator när han lånade ut spelet så att det inte funkade hos han, och när han ville ha tillbax det så hade han köpt en ny burk.. det funkade inte då heller som sagt...
Då sa han det och då så letade vi runt och fanna nån annan som hade samma.. och provade det på hans dator... det funkade inte.
Vi hittade ÄNNU ett spel som vi provade... det funkade inte.
Då sa jag till han att det är fel på hans dator, men ett sånt ego han är så påstod han att det var fel på spelen och inte på hans dator...
Okej... det gick en tid, och sen så sa han att han ville ha ersättning för den, alltså ett nytt spel... han sa att det kostade 500 spänn och då sa jag ifrån direkt.. sen så kollade jag lite på pricerunners och hittade det för 138 spänn på webhallen( http://www.webhallen.com/prod......hp?id=9020 )
inkl. frakt... så då sa jag att han kunde svänga förbi nån dag och hämta pengarna för det tyckte jag var ett ok pris..
Och det tror jag att han tyckte var ok.. men sen så fick han för sig att JAg skulle beställa det och sedan ge han det, och det ville inte jag, jag sa det till han och berättade hur man skulle beställa.... okej.. och sen så villa han helt plötsligt inte ge ut sitt konto kort på nätet och då kostar det 30 kr mer..
men du var jag så JÄVLA förbannad på han så det ville inta jag!
jag tyckte det var bra nog av mig att betal 30 spänn!!
och jag är så sur att jeg vet inte vad jag ska ta mig till!!!
asså vad tycker ni. hur mkt ska jag betala???
March 15, 2004
Okej. om jag förstår de här rätt så ska du betala för ett spel du inte har förstört?
Du menar att spelet funkar på din dator men inte på hans?
Och ni har testat flera olika Sim city på hans och det funkar inte?
Isåfall så tycker jag att han ska be om förlåtelse för att vara så ego och anklaga dig för att ha förstört hans spel. (OM jag nu har förståt rätt, har skaplig huvevärk och kan ha missat några ord 😉 )
December 28, 2004
Trainspotting wrote: "Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.
Choose your future.
Choose life."
November 27, 2003
Tovedal wrote: [quote=Delph1]Köp spelet, gå hem till han och vifta det framför ögonen på honom Gör sedan en helomvändning och gå hem med spelet. 😉
//Andreas
HEH 😀
Sånna som han ska man bara jävlas med, det är ett av livets små lättnader. Dom är inte många så det gäller att ta vara på dom chanser man får 😉
//Andreas
3 Guest(s)