June 29, 2004
Delph1 wrote: [quote=Tovedal][quote=Delph1]Köp spelet, gå hem till han och vifta det framför ögonen på honom Gör sedan en helomvändning och gå hem med spelet. 😉
//Andreas
HEH 😀
Sånna som han ska man bara jävlas med, det är ett av livets små lättnader. Dom är inte många så det gäller att ta vara på dom chanser man får 😉
//Andreas
SÅ RÄT SÅ RÄTT 😀 😀
April 30, 2004
May 17, 2002
Kontrast wrote: Men seriöst jag tål inte sånna människor..(känner igen detta)
Du ska inte betala ett pixx & han kan knipa @£@#"1!Om han inte är en så nära kompis till dig, så ge fan i honom helt enkel.
Blää för hanns egó.
//Kontrast
Är han en nära kompis så ge fan i honom i alla fall. Går du i samma klass som honom så ignorera honom där med. Snacka inte skit om honom för det gör bara dig till en rutten person. Ignorera honom och om någon frågar varför så säger du bara exakt som det är och att du tycker han är en idiot.
May 28, 2003
Tovedal wrote: [quote=Delph1][quote=Tovedal][quote=Delph1]Köp spelet, gå hem till han och vifta det framför ögonen på honom Gör sedan en helomvändning och gå hem med spelet. 😉
//Andreas
HEH 😀
Sånna som han ska man bara jävlas med, det är ett av livets små lättnader. Dom är inte många så det gäller att ta vara på dom chanser man får 😉
//Andreas
SÅ RÄT SÅ RÄTT 😀 😀
he, en skön idé. Eller börja med att förstöra hans exempel framför ögonen på honom. Så har du verkligen förstört det och kan ge honom pengar för ett nytt.
July 13, 2004
Krqagyzzz wrote: Är han en nära kompis så ge fan i honom i alla fall. Går du i samma klass som honom så ignorera honom där med. Snacka inte skit om honom för det gör bara dig till en rutten person. Ignorera honom och om någon frågar varför så säger du bara exakt som det är och att du tycker han är en idiot.
Så hade jag nog gjort om detta hade hänt mig!
EDIT: Först hade han fått en smäll!
September 23, 2004
skinner wrote: Varför ge honnom pengarna Captain_Anarchy? Är det inte bättre att be honnom att dra åt h*****e innan han har fått pengarna?
nja.. är ju roligare och ge dom där småpengarna till snubben så man slipper det, sen när pengarna är i handen på honom så ber man honom dra åt helvete, han kommer säkert bli snopen som fan då 😛
December 18, 2001
Säger det igen då eftersom ingen annan verkar tro på att sp2 ställer till problem.. din polare kanske har sp2 installerat!
http://www.gamespot.com/pc/str.....04980.html
som ni ser finns det massa spel som slutar funka när man har sp2 installerat och där ibland finns sim city 2! problemet löst..
June 29, 2004
Captain_Anarchy wrote: ge honom dom där pengarna, är ju ändå bara ett par pizzor, sen när du gett honom pengarna så ber du han dra åt h*****e!
exakt det är det jag har gjort..asså jag är så sur på han men som sagt jag tänker inte snacka skit.. du blir jag lika usel som han och det vilj jag inte.. ska bara ignorera han till fullo och om han frågar ska jag säga precis som det är...
3 Guest(s)