June 29, 2004
Smirnoff wrote: Om en kompis hade väl gjort så mot mig så skulle jag aldrig mer höra av han, trotts att man ersättningsvillig mot spelet.
hade en polare te mig haft sönder något så hade jag givetvis surat till och förlåtit o räddad bekantskapen istället för att fördärva det.
exakt det han gör är att han har inget att argumentera om.. så fort vi pratar om det så anklagar han mig för heeeelt andra saker + personlighets angrepp...
September 23, 2004
Tovedal wrote: [quote=Captain_Anarchy]ge honom dom där pengarna, är ju ändå bara ett par pizzor, sen när du gett honom pengarna så ber du han dra åt h*****e!
exakt det är det jag har gjort..asså jag är så sur på han men som sagt jag tänker inte snacka skit.. du blir jag lika usel som han och det vilj jag inte.. ska bara ignorera han till fullo och om han frågar ska jag säga precis som det är...
okey förstår hur du tänker men enligt mej så är det inget fel med att be han dra åt helvete eftersom det är han som har gjort fel, och du vill inte va kompis med han mer. Då är han bara värd det ju!
March 14, 2004
Varför ge honom pengarna? Då får ju han blodad tand? Samt att han får ju rätt! Varför det? Även om det bara är några pizzor det handlar om så är det ju en princip sak man "lurar" ej kompisar på pengar. Anser att det är samma sak som att betala bluffakturor. Det gör man helt enkelt inte!
September 23, 2004
skinner wrote: Varför ge honom pengarna? Då får ju han blodad tand? Samt att han får ju rätt! Varför det? Även om det bara är några pizzor det handlar om så är det ju en princip sak man "lurar" ej kompisar på pengar. Anser att det är samma sak som att betala bluffakturor. Det gör man helt enkelt inte!
han får inte rätt.. man säger ju till han va man tycker om han i och med att man samtidigt ber honom dra åt helvete, tror inte 150 spänn får honom att känna att det var "värt" heller. Men visst, andra alternativet är ju att ignorera han bara!
January 17, 2002
Antar att det är orginal vi snackar om som han köpt själv...
30:-? Bryt sönder skivan, ge den till honom, betala 30:-, den funkade ju varken då eller nu så vad är skillnaden? Han tyckte ju att skivan var värd 30:-
EDIT: Läste fel, 139:- var det tydligen. Saksamma, bryt sönder skivan utan att betala, stoppa den sen i hans brevinkast.
September 19, 2002
Brukar normalt sett inte förespråka tortyr, men i den där snorungens fall tror jag att vi kan göra ett litet undantag.... 😉
Nä skämt åsido, lyd följande:
1) Gå hem till din extremt illaluktande "vän".
2) Säg åt snorungen att växa upp och att han luktar illa.
3) Köp spelet
4) Kör upp det i valfri kroppsöppning på din s.k. kompis.
5) Påminn honom att han luktar väldigt illa, och att det är värre nu.
6) Låt honom springa till mamma och gråta ut i en kvart.
7) Ge honom en dyngsmäll rätt i plytet, var noga med att än en gång påpeka hans hemska odör.
8) Be honom fara åt h*lvete.
9) Gå hem.
10) Må gott över dig själv och ditt agerande.
11) Sov.
12) Stig upp.
13) Börja om från punkt 1)
Följ dessa steg i ca ett år, sedan är ni kvitt. 😉
September 23, 2004
[ToMaHaWk wrote: ]Brukar normalt sett inte förespråka tortyr, men i den där snorungens fall tror jag att vi kan göra ett litet undantag.... 😉
3) Köp spelet
7) Ge honom en dyngsmäll rätt i plytet, var noga med att än en gång påpeka hans hemska odör.
9) Gå hem.
11) Sov.
12) Stig upp.
13) Börja om från punkt 1)Följ dessa steg i ca ett år, sedan är ni kvitt. 😉
🙄
:hehe:
April 30, 2004
June 29, 2004
Suizide wrote: aaaahh! va galen man blir att läsa om så korkade människor. Han verkar ungefär lika smart som ett paket smör! Vore de inte nästan värt att köpa ett nytt spel och bevisa att det inte är skivan de är fel på?
jo det är ju det jag har gjort... vi får se om det funkar men jag vet ju att felet är att han har sp2 installerat.. undrar om jag ska ta betalt 138 spänn för att fixa det-...
July 4, 2003
[ToMaHaWk wrote: ]Brukar normalt sett inte förespråka tortyr, men i den där snorungens fall tror jag att vi kan göra ett litet undantag.... 😉
3) Köp spelet
9) Gå hem.
11) Sov.
12) Stig upp.
13) Börja om från punkt 1)Följ dessa steg i ca ett år, sedan är ni kvitt. 😉
Blir det inte ganska dyrt om han ska köpa spelet varje dag i 1 år? :bok:
1 Guest(s)