July 13, 2004
[ToMaHaWk wrote: ]Äh, lätt värt det. 😉
Nämen han kan ju ta ett original första gången, sedan kan han byta ut skivan mot en spikklubba eller något annat lämpligt tillhygge....
Ja eller så gör han 356 kopior av spelet. En för varje dag 😉
Annars så var den listan kockren 😀
February 25, 2002
Tovedal wrote: [quote=Suizide]aaaahh! va galen man blir att läsa om så korkade människor. Han verkar ungefär lika smart som ett paket smör! Vore de inte nästan värt att köpa ett nytt spel och bevisa att det inte är skivan de är fel på?
jo det är ju det jag har gjort... vi får se om det funkar men jag vet ju att felet är att han har sp2 installerat.. undrar om jag ska ta betalt 138 spänn för att fixa det-...
Jag kör simcity 4 på en burk med sp2 på, inga problem. (kanske kunde vara bra att veta :D)
December 15, 2003
Alltså lugna er.
Tovedal: Om det nu är så att din polare är helt övertygad om att spelet är sönder och du ändå verkligen vill ha det så behåll det och köp ett nytt (det var ju inte speciellt dyrt heller). Och vill du verkligen markera så ger du honom det nya, inplastade spelet och sen kan du försynt fråga nästa dag om det funkar bättre.
Att hålla på så här är ju verkligen sandlådekrig. Att typ misshandla honom etc som vissa här i denna tråd föreslår visar bara på mogenheten hos densamme.
September 19, 2002
Akatosh wrote: Att hålla på så här är ju verkligen sandlådekrig. Att typ misshandla honom etc som vissa här i denna tråd föreslår visar bara på mogenheten hos densamme.
Jag hoppas verkligen att du förstod att mitt inlägg var ett skämt, annars vet jag inte vad jag tar mig till... 😉
1 Guest(s)